Jak w każdy poniedziałek zapraszamy na prasowy skrót ubiegłego tygodnia!
Zmiany w formatach reklamowych na YouTube
W czerwcu przyszłego roku z YouTube znikną niepomijalne, 30 sekundowe spoty reklamowe. Jak podkreśla Google, w 2018 roku promowane będą krótsze formaty, które działają znacznie lepiej zarówno dla użytkowników, jak i reklamodawców. Skuteczniejsze mają okazać się kilkusekundowe reklamy typu Bumper Ads i 20-sekundowe spoty.
Czytaj więcej >>>
W czerwcu przyszłego roku z YouTube znikną niepomijalne, 30 sekundowe spoty reklamowe. Jak podkreśla Google, w 2018 roku promowane będą krótsze formaty, które działają znacznie lepiej zarówno dla użytkowników, jak i reklamodawców. Skuteczniejsze mają okazać się kilkusekundowe reklamy typu Bumper Ads i 20-sekundowe spoty.
Czytaj więcej >>>
Serie zdjęć na Instagramie dostępne dla wszystkich
Wszyscy użytkownicy Instagrama, posiadający zaktualizowaną wersję aplikacji, mają już możliwość publikowania nawet 10 zdjęć jednocześnie. To koniec dylematów związanych z wyborem idealnej fotografii. Nowa funkcja to także nowe możliwości budowania narracji i tworzenia krótkich historii. Z narzędzia z pewnością chętnie skorzystają reklamodawcy.
Czytaj więcej >>>
Wszyscy użytkownicy Instagrama, posiadający zaktualizowaną wersję aplikacji, mają już możliwość publikowania nawet 10 zdjęć jednocześnie. To koniec dylematów związanych z wyborem idealnej fotografii. Nowa funkcja to także nowe możliwości budowania narracji i tworzenia krótkich historii. Z narzędzia z pewnością chętnie skorzystają reklamodawcy.
Czytaj więcej >>>
Snapchat chwali YouTube
Z raportu Snapchata wynika, że ulubieńcem reklamodawców jest... YouTube! Platformy (m.in. Instagram, Facebook, Twitter) zostały ocenione w trzech kategoriach. Zarówno w kategorii "Plans To Increase Ad Spend", jak i "Likelihood to Recommend" na pierwszym miejscu znalazł się YouTube. Snapchat wyprzedził potentata wideo jedynie w kategorii "Satisfaction Rating".
Czytaj więcej >>>
Z raportu Snapchata wynika, że ulubieńcem reklamodawców jest... YouTube! Platformy (m.in. Instagram, Facebook, Twitter) zostały ocenione w trzech kategoriach. Zarówno w kategorii "Plans To Increase Ad Spend", jak i "Likelihood to Recommend" na pierwszym miejscu znalazł się YouTube. Snapchat wyprzedził potentata wideo jedynie w kategorii "Satisfaction Rating".
Czytaj więcej >>>
LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 290 twórców wideo, w tym ponad 110 kanałów Premium, prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 40 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.