– O współpracy z Rafałem Gęburą zdecydowało szereg czynników, jednak tym kluczowym była dla nas tematyka nowego cyklu jego wywiadów. Sami poprzez myhive kładziemy szczególny nacisk na aspekty proekologiczne, czy to poprzez wdrażanie w naszych budynkach eko inicjatyw, czy też angażując się z myhive w specjalny program Climate Leadership powered by UN Environment. W obu przypadkach naszym celem jest edukacja i wpływanie na zmiany zachowań ponad 13,000 osób pracujących w budynkach pod tą marką
– skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ, firmy będącej właścicielem marki myhive.
– Moimi gośćmi są znani i lubiani, a do tego szczerze zaangażowani w ekologię. To osoby, które – podobnie jak ja – popełniają błędy, mają na sumieniu kilka ekologicznych grzechów, ale mają też dobrą wolę i chęć, aby więcej ich nie popełniać. Rozmawiając, będziemy wymieniać się wiedzą i doświadczeniami związanymi z ekologią, ale też zachęcać do proekologicznych postaw
– mówi Rafał Gębura.
LTTM - należąca do holdingu Mediacap SA największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce, a twórcy zrzeszeni w sieci odpowiadają za ponad 12% oglądalności całego YouTube’a w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube w CEE, TalentMedia - profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Gameset - agencja gaming marketingu.