28 tysięcy złotych - tyle średnio marki wydają na jednego twórcę w jednej kampanii w 2017 roku - między innymi tego można było dowiedzieć się podczas konferencji LifeTube Inspirations. - Influencer marketing działa i mamy na to dowody - mówi prezes LifeTube Paweł Stano.
Abstrachuje.TV dla MyTaxi
![Slajd10.png](https://prowly-uploads.s3.amazonaws.com/uploads/3853/assets/17379/large_Slajd10.png)
Więcej danych znajdziesz w załącznikach na dole strony!
To Już Jutro dla Google
![Slajd07.png](https://prowly-uploads.s3.amazonaws.com/uploads/3853/assets/17380/large_Slajd07.png)
Więcej danych znajdziesz w załącznikach na dole strony!
Dane finansowe i wydatki klientów
Zorganizowaliśmy to spotkanie również po to, żeby pokazać to, o co wszyscy zawsze pytają, ale nikt nie chce odpowiedzieć. Wierzymy, że to, na jakim etapie rozwoju jesteśmy jako MCN, pokazuje też siłę rynku i influencer marketingu w Polsce
- mówi Łukasz Głombicki, szef komunikacji LifeTube.
- Dziesięciu największych klientów w 2016 roku wydało w LifeTube o 106 proc. więcej niż w 2015.
- Przychody rok do roku w styczniu 2017 roku wzrosły o 165 proc. rok do roku, co pokazuje, że marketerzy coraz chętniej współpracują z influencerami, dostrzegając korzyści jakie czerpią ze wspólnej komunikacji.
- Przychody w pierwszym kwartale 2017 pokazują wzrosty o ponad 70 proc.
- Średni koszt, jaki ponoszę klienci LifeTube na jednego twórcę w jednej kampanii wynosi w 2017 roku 28 tysięcy złotych.
![Slajd028.png](https://prowly-uploads.s3.amazonaws.com/uploads/3853/assets/17403/large_Slajd028.png)
LifeTube Inspirations
LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.