– Kolekcja reprezentuje różnorodność i miłość do kobiecych ciał. Moim priorytetem było wydobycie wewnętrznego piękna kobiet, aby współgrało z pięknem ich kształtów. Różnorodność modeli pozwala każdej kobiecie znaleźć odpowiedni model dla siebie, uwzględniając odmienność i wyjątkowość każdej z nas. Tworzenie swoich projektów, a zwłaszcza strojów kąpielowych, daje mi ogrom satysfakcji. Każdy, kto zajrzy na mój profil widzi, że znaczną część swojego życia spędzam w podróży. Dlatego tym bardziej posiadanie własnej kolekcji, stworzonej na podstawie moich doświadczeń i oczekiwań wobec produktu, sprawia, że czuję, że mogę stworzyć jakościowy, użyteczny i wpasowujący się w trendy produkt. Cieszę się, że podczas spełniania własnych marzeń, mogłam chociaż w drobnym stopniu umożliwić ich spełnianie także innym –
mówi twórczyni, Aleksandra Żelazowska.
LTTM - należąca do holdingu Mediacap SA największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży, a twórcy zrzeszeni w sieci odpowiadają za ponad 12% oglądalności całego YouTube’a w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube w CEE, TalentMedia - profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Gameset - agencja gaming marketingu.