Łukasz Gwiazda powraca do agencji influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM). Od czerwca obejmuje stanowisko Head of Strategy. Będzie również współodpowiedzialny za usprawnianie procesów doboru twórców do kampanii i rozwój nowych usług LTTM-u.
Łukasz Gwiazda w branży medialnej działa od 2010 roku. Jest ekspertem w zakresie budowy strategii influencer marketingowych połączonych z działaniami ATL, digital i social media. Dotychczasowe doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach: McCann Polska, K2 Media i BBDO. Pracował m.in. przy projektach dla takich marek, jak: Mastercard, Microsoft, Skoda, Huawei, PZU, Maspex, OBI, 4F, czy RTV EURO AGD.
Łukasz na stanowisku Head of Strategy TalentMedia będzie odpowiedzialny zarówno za prowadzenie zespołu i opracowywanie strategii kampanii dla klientów agencji, jak i tworzenie nowych produktów bazujących na danych pochodzących z należącego do grupy LTTM: LifeTube - największej sieci partnerskiej YouTube w Polsce i CEE.
Z TalentMedia (grupa LTTM) związany był w latach 2017-2020. Po rocznej przerwie w czerwcu tego roku ponownie dołączył do zespołu kierowanego przez Małgorzatę Jakimowicz – Head of TalentMedia.
LTTM - należąca do holdingu Mediacap SA największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży, a twórcy zrzeszeni w sieci odpowiadają za ponad 12% oglądalności całego YouTube’a w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube w CEE, TalentMedia - profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Gameset - agencja gaming marketingu.