Agencja gaming marketingu Gameset (grupa LTTM) powiększyła swój zespół komunikacji. W czerwcu nowo utworzone stanowisko Communications Specialist objął tam Wojciech Grzegorzyca.
Wojciech Grzegorzyca w czerwcu dołączył do zespołu komunikacji agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). Jako Communications Specialist jest współodpowiedzialny za komunikację agencji, w tym m.in. współtworzenie strategii komunikacji, realizację jej bieżących działań komunikacyjnych z zakresu public relations oraz digitalu, a także wsparcie komunikacyjne projektów realizowanych dla klientów agencji. Grzegorzyca będzie raportował do PR Managerki Karoliny Kałużyńskiej, a także do Piotra Bombola, Chief Strategy Officera.
Grzegorzyca przez prawie 2 lata był związany z agencją WĘC PR, gdzie realizował działania m.in. dla Fantasyexpo, GetHero, Play, FIXIT, Acer Polska i Olympus, a także pełnił rolę eksperta przy projektach związanych z esportem. Wcześniej był m.in. redaktorem portali GOL24 i WP SportoweFakty, a także prezenterem i reporterem Radia Egida. Pełnił też funkcję rzecznika prasowego w młodzieżowym stowarzyszeniu Słowem w twarz. Ukończył studia licencjackie z Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, a także jest w trakcie studiów magisterskich z Zarządzania mediami i reklamą na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
Grzegorzyca przez prawie 2 lata był związany z agencją WĘC PR, gdzie realizował działania m.in. dla Fantasyexpo, GetHero, Play, FIXIT, Acer Polska i Olympus, a także pełnił rolę eksperta przy projektach związanych z esportem. Wcześniej był m.in. redaktorem portali GOL24 i WP SportoweFakty, a także prezenterem i reporterem Radia Egida. Pełnił też funkcję rzecznika prasowego w młodzieżowym stowarzyszeniu Słowem w twarz. Ukończył studia licencjackie z Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, a także jest w trakcie studiów magisterskich z Zarządzania mediami i reklamą na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.