– Z agencją TalentMedia współpracowaliśmy już wcześniej na naszym rodzimym rynku, stąd też nasze zaufanie. Zależało nam, by kampanię wdrożyła agencja z doświadczeniem i dostępem do największych twórców, by mieć pewność, że dotrzemy do szerokiego grona odbiorców. Zarówno na kanałach twórców, jak i w spocie reklamowym chcieliśmy podkreślić, że nasi klienci zawsze mają wybór – tak samo, jak w przypadku przyprawionej lub łagodnej strony naszych przekąsek, tak samo i w życiu. Gdy wybierają między spokojnym wieczorem z przyjaciółmi a huczną imprezą – niezależnie od sytuacji - Bruschette Maretti, to idealny towarzysz spotkań. Zależało nam, by w kampanię zaangażowani byli twórcy, którzy są otwarci, wiarygodni oraz jednocześnie bawią i edukują swoich widzów
– mówi Rumen Petkov, Head of Marketing Global Business Unit.
– Cieszymy się, że marka Maretti zaufała nam i powierzyła agencji pełną realizację kampanii „Dwie strony smaku”. Integracja wszystkich działań pod jednym dachem bezpośrednio przekłada się na efektywność kampanii i optymalizację kosztów klienta, co w przyszłości powinno stawać się standardem dla marek chcących prowadzić udane kampanie z zakresu influencer marketingu i video online
– mówi Krzysztof Sarna, Client Partner w agencji TalentMedia.
LTTM - należąca do holdingu Mediacap SA największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży, a twórcy zrzeszeni w sieci odpowiadają za ponad 12% oglądalności całego YouTube’a w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube w CEE, TalentMedia - profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Gameset - agencja gaming marketingu.