Już 9 lipca kinowa premiera nowego filmu Marvela „Czarna Wdowa”. Do promocji filmu o niesamowitej Natashy Romanoff zaangażowano popularne polskie gamerki z Twitcha.
Gaming HERoes to projekt realizowany na Twitchu, Discordzie i w social mediach z okazji premiery kinowej najnowszego filmu Marvela „Czarna Wdowa”. Biorą w nim udział jedne z najpopularniejszych gamerek w Polsce: Nieuczesana, Makito, Navcia i Brunecia.
W wyniku niebezpiecznego spisku i podejrzanych powiązań sprzed czasów drużyny Avengers, Natasha Romanoff aka Czarna Wdowa musi skonfrontować się z mrocznymi echami swojej przeszłości. Bohaterka stawia czoła groźnemu, potężnemu przeciwnikowi, który nie cofnie się przed niczym, by ją zniszczyć. Scarlett Johansson ponownie wciela się w rolę Natashy Romanoff / Czarnej Wdowy, Florence Pugh występuje w roli Yeleny, Davida Harboura zobaczymy jako Alexei / The Red Guardian a Rachel Weisz jako Melinę. Debiutującą w kinach kolejną odsłonę filmowego uniwersum Marvela wyreżyserowała Cate Shortland, a wyprodukował Kevin Feige.
„Czarna Wdowa” w kinach od 9 lipca | #CzarnaWdowa
Kampania nawiązuje do wartości ukazywanych w filmie i utrzymana jest w duchu „girl power”. Odkrywa świat zwyczajnych superbohaterek, czyli kobiet które działają w tym z pozoru zdominowanym przez mężczyzn świecie gamingu. Kobiety stanowią 47% wszystkich graczy w Polsce, w tym 53% wszystkich graczy sięgających po wirtualną rozrywkę od 4 do 6 razy w tygodniu i 42% tych, którzy grają codziennie*. Mimo tego bardzo często grające kobiety są bagatelizowane i stają się ofiarami wielu krzywdzących streotypów. Ponadto sporadycznie stają się odbiorcami gamingowych działań marketingowych, mimo stanowienia aż połowy grupy docelowej fanów gamingu. Kampania promująca film „Czarna Wdowa” z udziałem popularnych polskich streamerek przełamuje te stereotypy i pokazuje jak ogromną siłę ma wzajemne, „dziewczyńskie” wsparcie.
Transmisje, podczas których streamerki będą grały razem w parach i rzucały wyzwania swoim obserwatorom, można śledzić już 9 lipca od 17:00 na kanałach:
Za realizację kampanii odpowiada agencja gaming marketingu Gameset.
*Źródło: https://media.lttm.pl/118721-iqs-i-gameset-kobiety-stanowia-47-graczy-w-polscenbsp