Sprawdź co warto przeczytać, żeby być na bieżąco!
YouTube odcina od zarobków małe kanały
Twórcy, którzy chcą zarabiać na wideo zamieszczanym na swoim kanale, będą musieli przekroczyć próg 10 tys. wyświetleń. Dodatkowo, YouTube wprowadza nowe metody weryfikacji treści pod kątem ich zgodności z regulaminem. O słuszności wprowadzania takich zmian i ich konsekwencjach opowiada w Business Insider nasz specjalista - Tomasz Szambelan, partnership executive w LifeTube.
Czytaj więcej >>>
Twórcy, którzy chcą zarabiać na wideo zamieszczanym na swoim kanale, będą musieli przekroczyć próg 10 tys. wyświetleń. Dodatkowo, YouTube wprowadza nowe metody weryfikacji treści pod kątem ich zgodności z regulaminem. O słuszności wprowadzania takich zmian i ich konsekwencjach opowiada w Business Insider nasz specjalista - Tomasz Szambelan, partnership executive w LifeTube.
Czytaj więcej >>>
Młodzi wyborcy poszukiwani na Snapchacie
Mniej niż połowa obywateli Szkocji wie, że 16 i 17-latkowie mają prawo głosu w wyborach do samorządu lokalnego, a jedynie 10 proc. z nich zna termin rejestracji na głosowanie. Komisja Wyborcza postanowiła zwiększyć świadomość młodych obywateli za pomocą specjalnych filtrów na Snapchacie: "Register to vote by 17th April". Dziennie w Wielkiej Brytanii z tej platformy korzysta ponad 10 milionów ludzi.
Czytaj więcej >>>
Mniej niż połowa obywateli Szkocji wie, że 16 i 17-latkowie mają prawo głosu w wyborach do samorządu lokalnego, a jedynie 10 proc. z nich zna termin rejestracji na głosowanie. Komisja Wyborcza postanowiła zwiększyć świadomość młodych obywateli za pomocą specjalnych filtrów na Snapchacie: "Register to vote by 17th April". Dziennie w Wielkiej Brytanii z tej platformy korzysta ponad 10 milionów ludzi.
Czytaj więcej >>>
Ciąg dalszy konfliktu na linii YouTube - Reklamodawcy
W ubiegłym tygodniu mówiliśmy o głośnej sprawie bojkotu reklamodawców, którzy zrezygnowali z reklam na YouTube. Dziś eksperci z agencji interaktywnych i domów mediowych komentują bieżące wydarzenia i oceniają, czego nas ten kryzys może nauczyć. Czy uda się wypracować nowe rozwiązania chroniące interesy wydawców i reklamodawców?
Czytaj więcej >>>
W ubiegłym tygodniu mówiliśmy o głośnej sprawie bojkotu reklamodawców, którzy zrezygnowali z reklam na YouTube. Dziś eksperci z agencji interaktywnych i domów mediowych komentują bieżące wydarzenia i oceniają, czego nas ten kryzys może nauczyć. Czy uda się wypracować nowe rozwiązania chroniące interesy wydawców i reklamodawców?
Czytaj więcej >>>
LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 290 twórców wideo, w tym ponad 100 kanałów Premium, prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 40 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.