Marka poprzez działania Green Squadu będzie również inspirować konsumentów do podejmowania decyzji i działań proekologicznych. Green Squad tworzą: Agnieszka Więdłocha, Katarzyna Bujakiewicz, Marta Wierzbicka, Anna Karwan, Ofelia Iga Kreft, Nikola Stajszczak, 10 minut spokoju, Na piękne Włosy, Weronika Kaniewska, Victoria Barbae, Kaja Soboń i Lena Moonlight, których łączna liczba fanów na TikToku przekracza 3,3 mln, 2,8 mln obserwujących na Instagramie i 979 tys. widzów na YouTubie.
– Dobór twórców determinowany był przede wszystkim wartościami, z jakimi kojarzą się odbiorcom. Zależało nam, by reprezentujące Garnier influencerki zgodnie z ideą świadomego rozwoju marki, były wiarygodnym źródłem informacji dla swoich fanów. Cieszymy się, że marka okazała nam w tej materii zaufanie. Wierzymy, że wspólnie pokażemy również, że influencer marketing daje firmom szansę, by działania komercyjne połączyć z użytecznością społeczną i tworzyć projekty mające wpływ
– mówi Małgorzata Jakimowicz, client service director agencji TalentMedia.
Więcej informacji na temat zielonych działań marki przeczytać można na stronie https://www.garnier.pl/green-beauty
LTTM - największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, wchodząca w skład holdingu Mediacap. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube, TalentMedia - najbardziej profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Gameset - agencja gaming marketingu.