Ziemniak, Kaluch - twórcy należący do działu Gaming w LifeTube - uczą młodych kodowania i finansów. Z kolei GrabaGra promuje tworzenie gier.
Ogromnie cieszą nas takie współprace, jak te zrealizowane z państwowymi instytucjami. Widać, że Ministerstwa Finansów i Cyfryzacji, chcą iść z duchem czasu i wierzą w influencer marketing. Nasi twórcy - i my wszyscy - jesteśmy dumni, że możemy szerzyć wartościową wiedzę wśród młodych ludzi i tworzyć jakościowe materiały
- mówi Michał Kołodziej, head of gaming w LifeTube.
1. Ziemniak dla Ministerstwa Finansów
2. Kaluch dla Ministerstwa Cyfryzacji
Wyniki przebiły nasze założenia prawie dwukrotnie! Materiały na kanale Kalucha osiągnęły ponad 715 000 wyświetleń i dalej rosną
- mówi Michał Kołodziej, head of gaming w LifeTube.
3. GrabaGra - Relacja z Nordic Game Jam we współpracy z Game Industry Conference
Współprace z influencerami gamingowymi już dawno wyszły poza ramy ich kanałów na YouTubie, Facebooku czy Instragramie. Firmy takie jak Komputronik, Asus czy Acer od dłuższego już czasu angażują twórców gamingowych i zapraszają ich do spotkań z fanami na wydarzeniach takich jak IEM, PGA czy OVF.
Weteranami takich wydarzeń są Ziemniak, Seto i Tivolt - którzy regulanie obecni są na stoiskach firmy Komputronik, gdzie przyciagają setki fanów do wspólnej zabawy
- tłumaczy Michał Kołodziej, head of gaming w LifeTube.
Ziemniak, Tivolt i GrabaGra należą do LifeTube - największej sieci wielokanałowej YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie. W razie pytań - prosimy o kontakt.