Lifetube buduje zaplecze analityczne. Stawia na wykorzystanie danych we współpracach z markami i Twórcami.
Bartosz Kapusta szefem działu danych i analityki w Lifetube – strategiczne wzmocnienie w obszarze data-driven solutions
Dane jako fundament strategicznych zmian
Klienci coraz częściej oczekują od branży influencer marketingu mierzalnych rozwiązań – mówi Marcin Jeziorski, prezes zarządu Lifetube - Dane stały się kluczowym elementem skutecznego działania w branży. Nie wystarczy już intuicyjne podejście – liczą się precyzyjne analizy, trafne prognozy i zrozumienie dynamicznych zmian w zachowaniach konsumentów. Wprowadzając nowe rozwiązania analityczne, chcemy nie tylko podnieść efektywność naszych kampanii, ale przede wszystkim dostarczyć klientom narzędzia, które pozwolą im działać mądrzej, szybciej i skuteczniej. Rozwój kompetencji w obszarze danych to dla nas nie tylko strategiczny krok, ale fundament przyszłości Lifetube i całej branży.
Nowi eksperci w zespole – wzmocnienie kompetencji analitycznych
Skuteczniejsze rozwiązania dla klientów – dane w służbie efektywności