Symulator sklepu stworzony przez Biedronkę we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) cieszy się rosnącą popularnością, a użytkownicy wygenerowali już ponad 1 400 000 rozgrywek. Z okazji zbliżających się Świąt twórcy przygotowali dla graczy niespodziankę - świąteczną odsłonę gry.
Symulator Biedronki, uruchomiony nieco ponad miesiąc temu już teraz może pochwalić się spektakularnymi wynikami - a to dopiero pierwszy update! W szczytowy weekend zakwalifikował się do 1000 najpopularniejszych gier na Robloxie (wśród aż 40 MILIONÓW gier na całym świecie!). Ma też największą wśród marek (na polskim rynku) społeczność, liczącą ponad 42 tysiące osób i najwyższe uznanie graczy (like/dislike ratio). Dalszy rozwój tego świata pozwala ciągle zaskakiwać graczy, a marce buduje wyjątkową platformę komunikacji z młodym odbiorcą.
- mówi Karolina Sławecka, Head of Strategy & Sales Gameset