Do działu rozrywki w sieci partnerskiej LifeTube (grupa LTTM) dołączyły dwie nowe Influencer Marketing Managerki – Angelika Płaska i Magda Den. Agnieszka Warszawska, wcześniej Influencer Marketing Managerka, awansowała na stanowisko seniorskie. Do Glow by LifeTube, wyspecjalizowanej sieci partnerskiej w tematykach fashion, beauty oraz lifestyle, dołączyła Junior Influencer Marketing Managerka – Zuzanna Wiśniewska. Nad zespołami pieczę sprawuje Talents Management Director w LTTM – Martyna Adamus.
Magda Den, z mediami związana od 4 lat. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe rozwijała w branży eventów, a później marketingu, gdzie realizowała m.in. plany social mediowe. Pracowała na rzecz klientów takich jak m.in. AEW, Savills czy Union Investment. W LifeTube (LTTM) objęła stanowisko Influencer Marketing Managerki w dziale rozrywki.
Angelika Płaska wcześniejsze doświadczenie zdobywała w agencjach: VIDMO i Platinium Cast. W jej portfolio znajdują się kampanie zrealizowane dla takich marek jak m.in.: Netflix, Pepsi, Disney, McDonald's, Garnier, sieć Play, Cheetos, Adidas, Shell, czy HBO. W dziale rozrywki LifeTube (LTTM) objęła stanowisko Influencer Marketing Managerki.
Agnieszka Warszawska z LifeTube (LTTM) związana od marca 2020 roku, awansowała na stanowisko Senior Influencer Marketing Managerki i pełni rolę managerki twórców premium. W zakres obowiązków Agnieszki wchodzi m.in.: reprezentowanie twórców w sieci, dbanie o ich wizerunek i prawidłową komunikację do klientów oraz aktywne pozyskiwanie i realizacja projektów komercyjnych dla twórców. Wśród projektów zrealizowanych przez Agnieszkę wymienić można realizacje dla marek takich jak m.in.: Letyshops, Xiaomi, Agata Meble, Lubella, x-kom, Piątnica, myhive, Circle K, Warka, czy Nord VPN.
Zuzanna Wiśniewska dołączyła do Glow by LifeTube, jako Junior Influencer Marketing Managerka. Swoją ścieżkę kariery do tej pory rozwijała w polskiej marce modowej Local Heroes, gdzie pełniła funkcję Junior Project Managerki i content creatorki w dziale marketingu. Odpowiadała m.in. za research, koordynację i realizację działań z influencerami, tworzenie strategii marketingowych oraz koncepcję i realizację wysyłek PR. W Glow by LifeTube (LTTM) Zuzanna odpowiada za koordynację i opiekę nad twórcami sieci premium.
LTTM - największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, wchodząca w skład holdingu Mediacap. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube, TalentMedia - najbardziej profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Gameset - agencja gaming marketingu.