– WAKSY to świetny przykład na to, że konsekwentnie rozwijany format potrafi zapewnić sukces na YouTubie. Doskonała znajomość swojej grupy docelowej pozwalają na spełnianie oczekiwań widzów, a także docieranie do nowej publiczności.
– mówi Przemysław Gajos, Senior Support Manager w LTTM.
– Ich fani noszą produkowane przez nich spersonalizowane ubrania, występują w ich materiałach, a bilety na organizowane przez nich wakacyjne kolonie wyprzedają się w mgnieniu oka. W tym roku odbyła się 3 edycja WAKSY Camp, podczas którego fani mogli spędzić czas ze swoimi ulubionymi twórcami, pracować przy nagraniach odcinków i poznać tajniki ich pracy.
– mówi Michał Nobis, Influencer Marketing Manager w LTTM, odpowiedzialny za grupę WAKSY.
LTTM – należąca do holdingu Mediacap SA największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce, a twórcy zrzeszeni w sieci odpowiadają za ponad 12% oglądalności całego YouTube’a w Polsce.. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube w CEE, TalentMedia – profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Gameset – agencja gaming marketingu.