Zapraszamy na kolejną dawkę branżowych newsów!
YouTube angażuje do współpracy celebrytów
Jak zapowiedziała CEO YouTube, Susan Wojcicki, na platformie pojawią się nowe programy rozrywkowe z udziałem amerykańskich gwiazd, m.in. Katy Perry, Ellen DeGeneres, czy Demi Levato. Decyzja o inwestycji we własne treści jest związana między innymi z rosnącą popularnością takich podmiotów jak Netflix czy Hulu. Produkcja programów będzie w całości finansowana z wyświetlanych przy nich reklam.
Czytaj więcej >>>
Jak zapowiedziała CEO YouTube, Susan Wojcicki, na platformie pojawią się nowe programy rozrywkowe z udziałem amerykańskich gwiazd, m.in. Katy Perry, Ellen DeGeneres, czy Demi Levato. Decyzja o inwestycji we własne treści jest związana między innymi z rosnącą popularnością takich podmiotów jak Netflix czy Hulu. Produkcja programów będzie w całości finansowana z wyświetlanych przy nich reklam.
Czytaj więcej >>>
Facebook inwestuje w wirtualną rzeczywistość
Portal zapowiedział wprowadzenie nowej aplikacji - Facebook Space, dzięki której użytkownicy będą mogli komunikować się w wirtualnej rzeczywistości. Aplikacja jest obecnie w trakcie testów. W tej samej wirtualnej przestrzeni może spotkać się maksymalnie trzech znajomych. Każdy z nich reprezentowany jest przez avatar, wyglądem przypominający danego użytkownika. Jakie wrażenia robi nowa forma komunikacji?
Czytaj więcej >>>
Portal zapowiedział wprowadzenie nowej aplikacji - Facebook Space, dzięki której użytkownicy będą mogli komunikować się w wirtualnej rzeczywistości. Aplikacja jest obecnie w trakcie testów. W tej samej wirtualnej przestrzeni może spotkać się maksymalnie trzech znajomych. Każdy z nich reprezentowany jest przez avatar, wyglądem przypominający danego użytkownika. Jakie wrażenia robi nowa forma komunikacji?
Czytaj więcej >>>
Rosną wydatki na reklamy internetowe
Jak podaje IAB Polska, wydatki na reklamy internetowe wyniosły w ubiegłym roku 3,62 mld zł. To aż o 14% więcej niż w roku poprzednim. Najsilniejszy wzrost odnotowano w inwestycjach na reklamy mobilne, które zwiększyły się o 64%. Taka sytuacja nie dziwi ekspertów, którzy podkreślają, że wyniki badań wyraźnie pokazują, jak reklamodawcy podążają za obserwowanymi od kilku lat trendami.
Czytaj więcej >>>
Jak podaje IAB Polska, wydatki na reklamy internetowe wyniosły w ubiegłym roku 3,62 mld zł. To aż o 14% więcej niż w roku poprzednim. Najsilniejszy wzrost odnotowano w inwestycjach na reklamy mobilne, które zwiększyły się o 64%. Taka sytuacja nie dziwi ekspertów, którzy podkreślają, że wyniki badań wyraźnie pokazują, jak reklamodawcy podążają za obserwowanymi od kilku lat trendami.
Czytaj więcej >>>
LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.