Cezary Sokół i Michał Kisiel, dotychczas Junior Talent Managerowie, awansowali na stanowiska Talent Managerów w agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). Ponadto do zespołu Sales&Strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął funkcję Sales Managera.
Michał Kisiel karierę jako manager twórców rozpoczął w 2020 roku w Gamesecie. Aktualnie jako Talent Manager odpowiedzialny jest za współpracę z twórcami zrzeszonymi w sieci partnerskiej agencji - są to głównie kanały związane z grą Minecraft, m.in. Dealereq, Tritsus czy Doknes. Współpracuje też z innymi influencerami z różnych platform, m.in. streamerkami Brunecią czy Lempiank. Wraz ze swoimi twórcami zajmuje się realizacją kampanii promocyjnych dla klientów.
Paweł Sakowicz, który objął rolę Sales Managera, jest odpowiedzialny za rozwój biznesu agencji i pozyskanie klientów. Wcześniej pracował jako sponsorship manager w agencji marketingu sportowego SPORTFIVE. Sakowicz raportuje do team leaderki Karoliny Kisły.
Gameset (grupa LTTM) to agencja gaming marketingu, która tworzy z gamingu nowy sposób dotarcia do nowoczesnego konsumenta. Zespół specjalizuje się w strategicznej obsłudze marek angażujących się w komunikację z graczami, współpracy z influencerami ze świata gier i technologii, organizacji eventów i turniejów esportowych, a także kompleksowym wprowadzaniu marek nieendemicznych do świata gamingu. Treści z 300 kanałów twórców zrzeszonych w sieci partnerskiej Gamesetu ogląda 10,2 mln graczy w Polsce, stanowiących 94% grupy docelowej osób zainteresowanych contentem gamingowym w wieku 9-55 lat.