Zapraszamy na kolejną dawkę branżowych newsów!
Nowy algorytm Facebooka
Na Twoim newsfeedzie królują fanpage przeładowane reklamami? Facebook planuje zrobić porządki. Nowy algorytm nie będzie wspierał stron, które odstraszają nachalnymi, irytującymi treściami reklamowymi. Zmiany związane są między innymi z rosnącą popularnością fake newsów, które publikowane są zwykle na tego typu, niskiej jakości stronach.
Czytaj więcej >>>
Na Twoim newsfeedzie królują fanpage przeładowane reklamami? Facebook planuje zrobić porządki. Nowy algorytm nie będzie wspierał stron, które odstraszają nachalnymi, irytującymi treściami reklamowymi. Zmiany związane są między innymi z rosnącą popularnością fake newsów, które publikowane są zwykle na tego typu, niskiej jakości stronach.
Czytaj więcej >>>
YouTube się chwali i przeprasza reklamodawców
Jak wynika z badania Nielsen, zrealizowanego na zlecenie Google, coraz więcej osób (18-49 lat) korzysta z YouTube na urządzeniach mobilnych w czasie oglądania telewizji. Co więcej, liczba kanałów z milionem subskrypcji wzrosła od ubiegłego roku o 75%. Między innymi takie informacje podała Susan Wojcicki na konferencji NewFronts. Podczas swojego występu, CEO YouTube, korzystając z okazji, przeprosiła reklamodawców za ostatnie wydarzenia. Chodzi oczywiście o wyświetlanie reklam przy materiałach nawołujących do terroryzmu, czy obrażających mniejszości.
Czytaj więcej >>>
Jak wynika z badania Nielsen, zrealizowanego na zlecenie Google, coraz więcej osób (18-49 lat) korzysta z YouTube na urządzeniach mobilnych w czasie oglądania telewizji. Co więcej, liczba kanałów z milionem subskrypcji wzrosła od ubiegłego roku o 75%. Między innymi takie informacje podała Susan Wojcicki na konferencji NewFronts. Podczas swojego występu, CEO YouTube, korzystając z okazji, przeprosiła reklamodawców za ostatnie wydarzenia. Chodzi oczywiście o wyświetlanie reklam przy materiałach nawołujących do terroryzmu, czy obrażających mniejszości.
Czytaj więcej >>>
Snapchat odnotowuje straty
Koncern opublikował swoje wyniki finansowe i wyraźnie widać, że nie wszystko idzie zgodnie z planem. Na giełdę wszedł w marcu bieżącego roku, a wycena spółki wyniosła wtedy 33,6 mld dol. Mimo dobrych prognoz, najświeższe wyniki rozczarowują. Przychody są niższe niż przewidywano, a strata netto wyniosła ponad 2 miliardy dolarów. Snapchat wciąż jednak może pochwalić się wzrostem liczby użytkowników - ich liczba wynosi obecnie ok 166 mln.
Czytaj więcej >>>
Koncern opublikował swoje wyniki finansowe i wyraźnie widać, że nie wszystko idzie zgodnie z planem. Na giełdę wszedł w marcu bieżącego roku, a wycena spółki wyniosła wtedy 33,6 mld dol. Mimo dobrych prognoz, najświeższe wyniki rozczarowują. Przychody są niższe niż przewidywano, a strata netto wyniosła ponad 2 miliardy dolarów. Snapchat wciąż jednak może pochwalić się wzrostem liczby użytkowników - ich liczba wynosi obecnie ok 166 mln.
Czytaj więcej >>>
LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.