Szeroko zakrojona akcja na TikToku, znani twórcy testujący możliwości smartphone’a w spotach reklamowych, materiałach POS i OOH, a do tego specjalnie skomponowany utwór – to tylko część kampanii marki vivo promującej nowy model telefonu stworzonego z myślą o twórcach internetowych. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja 2012, za dobór i świadczenia tiktokerów agencja TalentMedia (grupa LTTM), spoty reklamowe zrealizował dom produkcyjny Papaya.
Nowy vivo V21 jest idealny dla twórców internetowych. Ulepszony model aparatu oraz dodatkowe oświetlenie sprawdzą się przy tworzeniu zarówno wysokojakościowych materiałów wideo, jak i codziennych selfie – dlatego w nowej kampanii marka vivo, aby dotrzeć do konsumentów z wiarygodną komunikacją w ich naturalnym środowisku, postawiła przede wszystkim na influencer marketing.
Do akcji zaangażowani zostali m.in. znani tiktokerzy: Sandra Maliszewska, Kamil Szpejenkowski znany jako Dancingsfinks oraz youtuberka Zuza Borucka. Łącznie obserwowani przez prawie 3 miliony użytkowników. Oprócz działań realizowanych na kanałach twórców, ich wizerunki zostały wykorzystane w spotach reklamowych, materiałach zamieszczonych w punktach sprzedaży (POS) oraz reklamach OOH.
– Jeszcze kilka lat temu o influencerach myślano często jedynie jako dodatkowym kanale komunikacji pozwalającym dobudować organiczny zasięg w trudno dostępnych grupach docelowych - mówi Krzysztof Sarna, Client Partner w TalentMedia (Grupa LTTM). – Kampania "Face Your vivo" jest dowodem na to, że innowacyjne marki rozumieją, że dzisiaj twórcy internetowi mogą być zarówno wiarygodnym "nośnikiem" kampanii, ambasadorami marki, współtwórcami rozwiązań i produktów, a nawet atrakcyjną grupą docelową - tłumaczy Sarna.
W ramach kampanii powstał również specjalny utwór skomponowany przez Bartosza Dziedzica, kompozytora współpracującego między innymi z takimi wokalistami jak Dawid Podsiadło, autora m.in. ostatniego utworu Męskiego Grania "I ciebie też, bardzo", bijącego rekordy odtworzeń. Kawałek został tłem spotu digital wyświetlanego w mediach społecznościowych, oraz jako podkład muzyczny, w działaniach zaangażowanych tiktokerów. Wokal do utworu nagrał Jakub Szmajkowski znany z zespołu "4Dreamers".
Koncepcję akcji stworzyła agencja reklamowa 2012, spoty reklamowe dom produkcyjny Papaya, za dobór twórców i realizację kampanii z tiktokerami odpowiada agencja TalentMedia (grupa LTTM).
LTTM – należąca do holdingu Mediacap SA największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce, a twórcy zrzeszeni w sieci odpowiadają za ponad 12% oglądalności całego YouTube’a w Polsce. W skład grupy LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube w CEE, TalentMedia – profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Gameset – agencja gaming marketingu.