LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset), największa sieć partnerska i agencja influencer marketingu w CEE, podjęła współpracę ze STUDI (daw. Abstra) w zakresie obsługi sprzedażowej i reprezentacji kanału youtubowego “Beksy”. To jeden z najpopularniejszych w Polsce kanałów rozrywkowych skierowanych do kobiet. “Beksy” gromadzą aktualnie 1,8 mln subskrybentów, a opublikowane treści zostały wyświetlone prawie 600 mln razy.
Bardzo cieszymy się na możliwość oferowania naszym klientom współpracy z “Beksami”. To zarówno uwielbiany przez widzów YouTubowy duet, jak i świetny kanał dotarcia dla wielu reklamodawców. Ma szerokie dotarcie w jasno określonej grupie docelowej, bardzo zaangażowaną widownię i wiele naturalnych kontekstów, w które wpisać można marki z wielu kategorii. Dodając do tego nasz strategiczny know-how, otrzymujemy świetną ofertę dla wielu reklamodawców chcących wykorzystać influencer marketing w swoich działaniach.
- komentuje Magdalena Talma, Head of Sales LTTM.