Co warto przeczytać?
Millenialsi kochają być online
Wnioski z badań SW Research, zrealizowanego w lutym bieżącego roku, nie powinny nikogo zaskoczyć - millenialsi są stale online. Zdaniem prawie 95 proc. badanych, internet wspiera utrzymywanie bliskich relacji z rodziną i przyjaciółmi. Pokolenie Y stawia na serwisy społecznościowe i komunikatory internetowe. Korzysta z nich odpowiednio 46,2 proc. oraz 44,1 proc. badanych.
Czytaj więcej >>>
Wnioski z badań SW Research, zrealizowanego w lutym bieżącego roku, nie powinny nikogo zaskoczyć - millenialsi są stale online. Zdaniem prawie 95 proc. badanych, internet wspiera utrzymywanie bliskich relacji z rodziną i przyjaciółmi. Pokolenie Y stawia na serwisy społecznościowe i komunikatory internetowe. Korzysta z nich odpowiednio 46,2 proc. oraz 44,1 proc. badanych.
Czytaj więcej >>>
Skype zainspirowany Snapchatem
Snapchat jest źródłem inspiracji nie tylko dla Instagrama czy Messengera. Na uderzująco podobne rozwiązania zdecydował się Microsoft, w najnowszej wersji alikacji Skype. Znajdziemy tam chociażby Highlights - skypową formę stories. Od podobnych funkcji na innych platformach, Highlights różni się przykładowo czasem dostępności materiałów. Publikowane treści widoczne są przez tydzień i trafiają jedynie do wybranej grupy odbiorców.
Czytaj więcej >>>
Snapchat jest źródłem inspiracji nie tylko dla Instagrama czy Messengera. Na uderzująco podobne rozwiązania zdecydował się Microsoft, w najnowszej wersji alikacji Skype. Znajdziemy tam chociażby Highlights - skypową formę stories. Od podobnych funkcji na innych platformach, Highlights różni się przykładowo czasem dostępności materiałów. Publikowane treści widoczne są przez tydzień i trafiają jedynie do wybranej grupy odbiorców.
Czytaj więcej >>>
YouTube zapowiada zmiany w reklamach na platformie
YouTube chce walczyć z youtuberami publikującymi treści nawołujące do nienawiści m.in. na tle rasowym, czy orientacji seksualnej. Kontrowersyjne materiały nie przyniosą Twórcom żadnych zysków finansowych. Wprowadzenie obostrzeń dotyczących reklam pojawiających się przy materiałach jest skutkiem burzy, jaką wywołała niedawna rezygnacja ze współpracy z YouTube grupy największych reklamodawców.
Czytaj więcej >>>
YouTube chce walczyć z youtuberami publikującymi treści nawołujące do nienawiści m.in. na tle rasowym, czy orientacji seksualnej. Kontrowersyjne materiały nie przyniosą Twórcom żadnych zysków finansowych. Wprowadzenie obostrzeń dotyczących reklam pojawiających się przy materiałach jest skutkiem burzy, jaką wywołała niedawna rezygnacja ze współpracy z YouTube grupy największych reklamodawców.
Czytaj więcej >>>
LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.