Anna Ryczkowska dołączyła do LifeTube (Grupa LTTM), agencji influencer marketingu i największej sieci partnerskiej YouTube w CEE, obejmując stanowisko PR&Communications Managerki.
Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii komunikacji Grupy LTTM, w tym sieci LifeTube i agencji TalentMedia, reprezentację grupy na wydarzeniach branżowych, media relations oraz budowanie ścieżek eksperckich pracowników grupy.
Anna Ryczkowska raportuje do Kamila Bolka, CMO LTTM, do niej natomiast raportuje Angelika Zaręba. - LTTM stale się rozwija, startujemy z ogromną liczbą nowych inicjatyw. Naszym głównym celem jest aktualnie budowa wartościowych relacji ze wszystkimi influencerami, z którymi pracujemy, więc obok świetnych managerów, którzy zajmują się naszymi twórcami na co dzień, potrzebujemy też wsparcia specjalistów tak doświadczonych w obszarze szeroko pojętej komunikacji - mówi Kamil Bolek.
Do 2020 roku Anna Ryczkowska była rzeczniczką prasową międzynarodowej konferencji Wolves Summit. Realizowała również projekty dla SeeBloggers czy Sektor 3.0. Z mediami i komunikacją związana jest od dziesięciu lat – w tym czasie była m.in. PR Managerką w Endorfina Events oraz WebTalk Agency oraz redaktorką w Polskim Radiu RDC.