Poniedziałkowa dawka informacji z polskich i zagranicznych mediów!
Wideo online często na TV
Czas, który poświęcamy na oglądanie YouTube na ekranach telewizorów rośnie rok do roku. Powiększa się też grupa widzów, która w ten sposób konsumuje wideo online. Znacznie chętniej współdzielimy tę czynność z grupą znajomych, niż w przypadku urządzeń mobilnych, czy komputera. Kiedy oglądamy wideo online najwięcej? I co te zmiany mówią mówią o dzisiejszych konsumentach? Wnioski w pigułce znajdziecie w raporcie Google.
Czytaj więcej >>>
Czas, który poświęcamy na oglądanie YouTube na ekranach telewizorów rośnie rok do roku. Powiększa się też grupa widzów, która w ten sposób konsumuje wideo online. Znacznie chętniej współdzielimy tę czynność z grupą znajomych, niż w przypadku urządzeń mobilnych, czy komputera. Kiedy oglądamy wideo online najwięcej? I co te zmiany mówią mówią o dzisiejszych konsumentach? Wnioski w pigułce znajdziecie w raporcie Google.
Czytaj więcej >>>
Serduszka i lajki prosto z automatu
Kupowanie lajków i followersów np. na Allegro to żadna nowość. Rosjanie wyznaczają jednak nowe trendy - postanowili przenieść usługę do swoich centrów handlowych. W wielu miejscach na terenie Moskwy pojawiły się specjalne automaty, gdzie bez trudu kupimy m.in. 100 serduszek w cenie 50 rubli, czy 100 nowych obserwatorów za 100 rubli. Ceny pakietów wahają się w przeliczeniu od kilku do nawet kilku tysięcy złotych. Każdy znajdzie coś dla siebie. Automaty obsługują zarówno Instagram, jak i rosyjską platformę społecznościową Vkontakte.
Czytaj więcej >>>
Kupowanie lajków i followersów np. na Allegro to żadna nowość. Rosjanie wyznaczają jednak nowe trendy - postanowili przenieść usługę do swoich centrów handlowych. W wielu miejscach na terenie Moskwy pojawiły się specjalne automaty, gdzie bez trudu kupimy m.in. 100 serduszek w cenie 50 rubli, czy 100 nowych obserwatorów za 100 rubli. Ceny pakietów wahają się w przeliczeniu od kilku do nawet kilku tysięcy złotych. Każdy znajdzie coś dla siebie. Automaty obsługują zarówno Instagram, jak i rosyjską platformę społecznościową Vkontakte.
Czytaj więcej >>>
Snapchat kupił Placed
Jak poinformował Bloomberg, Snapchat zainwestował około 125 milionów dolarów w zakup firmy, która bada jak reklamy wpływają na zakupy offline. Placed, z siedzibą w Seattle, na rynku obecna jest od 6 lat. Technologią, która w szczególności zainteresowała Snapchat jest możliwość śledzenia lokalizacji konsumenta, po tym jak wyświetlił daną reklamę. Firma wykorzysta ją z pewnością, aby udowodnić reklamodawcom, że reklamy na platformie skutecznie wpływają na sprzedaż w sklepie.
Czytaj więcej >>>
Jak poinformował Bloomberg, Snapchat zainwestował około 125 milionów dolarów w zakup firmy, która bada jak reklamy wpływają na zakupy offline. Placed, z siedzibą w Seattle, na rynku obecna jest od 6 lat. Technologią, która w szczególności zainteresowała Snapchat jest możliwość śledzenia lokalizacji konsumenta, po tym jak wyświetlił daną reklamę. Firma wykorzysta ją z pewnością, aby udowodnić reklamodawcom, że reklamy na platformie skutecznie wpływają na sprzedaż w sklepie.
Czytaj więcej >>>
LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.