Największa silver influecerka w Polsce oraz założycielka Internetowej telewizji dla seniorów i kanału „Mądra Babcia” podjęła współpracę z marką Verona, czyli siostrzanym brandem marki YES. Za współpracę oraz koordynację świadczeń odpowiada LifeTube (grupa LTTM).
Mądra Babcia to twórczyni, która zasłynęła z prowadzenia bloga oraz telewizji internetowej skierowanej dla seniorów. Aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców, dołączyła do programu Social Stars, którego celem było przeniesienie influencerów z innych platform na YouTube. Dzięki temu powstał kanał “Mądra Babcia”, który aktualnie oglądają tysiące widzów.
- Verona pozwala lśnić kobietom w każdym wieku, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Mądrą Babcią, która w cyklu metamorfoz pokazała, że nasza biżuteria nie tylko podkreśla piękno, ale również wydobywa wewnętrzny blask tkwiący w każdej z wyjątkowych bohaterek - mówi Śnieżana Grzegorczyk, Specjalistka ds. Marketingu YES.
W ramach współpracy z marką Verona na swoim kanale przeprowadziła trzy metamorfozy dojrzałych kobiet. Inspiracją do zmian będzie kolekcja marki.
- Mądra Babcia jest przykładem na to, że influencer marketing nie jest domeną jedynie wychowanej ze smartfonem w ręku młodzieży. Stworzyła wokół siebie ogromną, niezwykle zaangażowaną i co wyjątkowe, pełną pozytywnych emocji społeczność. Bardzo się cieszę, że marka Verona dostrzegła tę unikatowość Mądrej Babci i wspólnie stworzyliśmy serię filmów nie tylko promujących piękną biżuterię, ale także opowiadających ważne historie - mówi Marcin Błajet, Sales Manager w LTTM.
YES to firma, która słynie z tworzenia wyjątkowych kolekcji biżuterii, zaś Verona to marka, która w portfolio YES dedykowana jest dojrzałym kobietom. Produkty tej marki mają za zadanie udowodnić, że w każdym wieku można czuć się pięknie, atrakcyjnie i po prostu lśnić. Za współpracę oraz koordynację świadczeń odpowiada LifeTube (grupa LTTM).
LTTM – należąca do holdingu Mediacap SA największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce, a twórcy zrzeszeni w sieci odpowiadają za ponad 12% oglądalności całego YouTube’a w Polsce. W skład grupy LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube w CEE, TalentMedia – profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Gameset – agencja gaming marketingu.