W dziale zajmującym się współpracą z twórcami promocję otrzymał również Arkadiusz Kucia, który rozpoczął pracę w Gamesecie w kwietniu 2021 roku jako Junior Talent Manager. Obecnie jako Talent Manager odpowiada m.in. za rozwój oferty współpracy ze streamerami z platformy Twitch.
Na stanowisko Senior Sales Managera - Games Marketing awansował Michał Znajewski, związany z grupą LTTM od 2019 roku. Aktualnie jest odpowiedzialny za rozwój oferty skierowanej do klientów z branży gamedev.
Stanowisko Senior Project Managerki objęła Karolina Szymczak, która dołączyła do zespołu w lutym 2021 roku. Zarządzała m.in. projektem Warka Planet of Gamers, który otrzymał Srebro i Wyróżnienie w zeszłorocznym konkursie IAB MIXX Awards. Nadzoruje też działania gamingowe marki Philips w Polsce, Czechach, na Słowacji i we Francji.
Na stanowisko Project Managera awansował Krystian Szczepaniak. Wśród marek, które wówczas obsługiwał, były m.in. NVIDIA oraz Acer. Teraz portfolio obsługiwanych przez niego klientów zostało poszerzone m.in. o firmę ERBUD, która rozpoczęła współpracę z Gamesetem w zeszłym roku. Kampania Walka o Koszyki otrzymała Srebro i Brąz podczas IAB MIXX Awards 2021 oraz dwa Złote Spinacze.
W ramach transferu wewnętrznego z działu agencyjnego do zespołu Sales&Strategy przeszedł Bartosz Semegin, który objął nowo utworzone stanowisko Partnership Managera. Odpowiada za utrzymywanie relacji z kluczowymi partnerami w gamingu i esporcie pod kątem kreowania koncepcji kampanii dla klientów agencji.
Do agencji dołączył również Krystian Czuba, który objął stanowisko Junior Sales Managera. Do zakresu jego obowiązków należy m.in. pozyskiwanie nowych klientów, a także tworzenie ofert sprzedażowych.
Gameset (grupa LTTM) to agencja gaming marketingu, która tworzy z gamingu nowy sposób dotarcia do nowoczesnego konsumenta. Zespół specjalizuje się w strategicznej obsłudze marek angażujących się w komunikację z graczami, współpracy z influencerami ze świata gier i technologii, organizacji eventów i turniejów esportowych, a także kompleksowym wprowadzaniu marek nieendemicznych do świata gamingu. Treści z 300 kanałów twórców zrzeszonych w sieci partnerskiej Gamesetu ogląda 10,2 mln graczy w Polsce, stanowiących 94% grupy docelowej osób zainteresowanych contentem gamingowym w wieku 9-55 lat.