Agencja gaming marketingu Gameset (grupa LTTM) organizuje trzecią serię bezpłatnych webinarów z cyklu #GamesetKnows. W kwietniu odbędą się łącznie cztery spotkania online, podczas których marketerzy będą mogli poznać platformy społecznościowe wykorzystywane w gaming marketingu.
- 7.04, 14:00: Gaming marketing na TikToku
- 14.04, 14:00: Gaming marketing na Discordzie
- 21.04, 14:00: Gaming marketing na Twitchu
- 28.04, 14:00: Gaming marketing na YouTubie
Gameset (grupa LTTM) to agencja gaming marketingu, która tworzy z gamingu nowy sposób dotarcia do nowoczesnego konsumenta. Zespół specjalizuje się w strategicznej obsłudze marek angażujących się w komunikację z graczami, współpracy z influencerami ze świata gier i technologii, organizacji eventów i turniejów esportowych, a także kompleksowym wprowadzaniu marek nieendemicznych do świata gamingu. Treści z 300 kanałów twórców zrzeszonych w sieci partnerskiej Gamesetu ogląda 10,2 mln graczy w Polsce, stanowiących 94% grupy docelowej osób zainteresowanych contentem gamingowym w wieku 9-55 lat.