Piotr Bombol, założyciel i dotychczasowy Chief Strategy Officer agencji gaming marketingu Gameset został członkiem zarządu LTTM. Podjęta decyzja wynika z planów biznesowych grupy na ten rok.
Piotr Bombol został członkiem zarządu spółki LTTM. To założyciel i dotychczasowy Chief Strategy Officer agencji gaming marketingu Gameset, która wchodzi w skład grupy. Podobnie jak do tej pory, Piotr Bombol będzie odpowiadał za rozwój obszaru gamingu w ramach LTTM. Zaangażuje się także w nowe inicjatywy biznesowe grupy.
- Mamy bardzo zaawansowane plany rozwoju naszej spółki pod względem biznesowym. Ważną rolę w naszych założeniach strategicznych odgrywa dynamicznie rozwijający się obszar gamingu. W związku z tym mocno liczymy na wkład i ekspertyzę Piotrka w ramach zarządu LTTM. Osobiście bardzo cieszę się z tej decyzji, ponieważ nasza współpraca od samego początku fuzji Gameset i LTTM układa się bardzo dobrze - komentuje Paweł Stano, prezes zarządu LTTM.
Piotr Bombol w 2017 roku powołał do życia Gameset, pierwszą w Polsce agencjię gaming marketingu. Pod koniec 2018 roku w firmę zainwestował prowadzony przez Jacka Olechowskiego holding marketingowo-badawczy Mediacap. Dwa lata później agencja połączyła się z wyspecjalizowanym w gamingu działem LifeTube Gaming i tym samym weszła w skład grupy LTTM. W ten sposób powstała największa w Polsce agencja profesjonalnego gaming marketingu. Piotr Bombol do tej pory piastował w niej stanowisko Chief Strategy Officera.
- Obecnie LTTM stoi na dwóch silnych filarach: influencer oraz gaming marketingu. W tym drugim przypadku mówimy o business unit Gameset, który 5 lat temu tworzyłem od zera jako nową ofertę na rynku. Teraz mamy zespół 35 specjalistów, 300 influencerów gamingowych w sieci oraz odpowiadamy za 40% przychodów grupy LTTM, a u wielu klientów na rynku jesteśmy top of mind jako agencja od gamingu. Moje dołączenie do zarządu to z jednej strony symboliczne zwieńczenie dotychczasowej drogi, jaką przeszedł Gameset, a z drugiej strony wytyczenie jasnego kierunku rozwoju grupy w przyszłości, w ramach której gaming będzie jednym z najważniejszych priorytetów - wyjaśnia Piotr Bombol, członek zarządu LTTM.
Nowy członek zarządu LTTM przed założeniem własnej agencji zdobywał swoje doświadczenia zawodowe w DDB&tribal, gdzie odpowiadał za strategię interaktywną dla McDonald’s i T-Mobile Polska, a także prowadził dział social media. Następnie w Deloitte Digital tworzył usługi na pograniczu reklamy i consultingu. Piotr Bombol jest autorem licznych artykułów oraz prelekcji na temat fenomenu gier i ich znaczenia dla branży marketingowej, badawczej oraz mediowej. Ponadto jest zdobywcą nagród Effie i Cannes Lions, od 3 lat jest członkiem Komitetu Organizacyjnego Effie Awards, a w przeszłości także MIXX Awards oraz Konkursu Innovation.
LTTM – należąca do holdingu Mediacap SA największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce, a twórcy zrzeszeni w sieci odpowiadają za ponad 12% oglądalności całego YouTube’a w Polsce. W skład grupy LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube w CEE, TalentMedia – profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Gameset – agencja gaming marketingu.