4 różne platformy i dziesiątki zaangażowanych twórców - kampania wtyczki AleRabat trwa i wciąż przyciąga nowych klientów. W promocji wzięli już udział między innymi: Xayoo, Japczan, Julia Kobus, Nanami Chan i PLKD. Kampania tworzona jest we współpracy z LTTM (LifeTube, Gameset, TalentMedia), największą agencją influencer marketingu w Europie Środkowo-Wschodniej.
AleRabat to wtyczka, która pomaga oszczędzać na zakupach internetowych. Użytkownicy, którzy ją zainstalowali, otrzymują dostęp do tysięcy promocji i kodów rabatowych. Celem akcji promocyjnej jest przedstawienie korzyści, ale także odczarowanie mitów krążących wokół instalacji rozszerzenia, jako czasochłonnego i skomplikowanego.
- Naszym celem jest dotarcie z kampanią do jak najszerszego grona odbiorców, dlatego odbywa się ona jednocześnie na kilku platformach społecznościowych przy udziale twórców docierających do różnorodnych grup docelowych. W końcu wtyczka AleRabat przeznaczona jest dla każdego, kto chce robić taniej zakupy w sieci - mówi Izabela Malinowska, International Team Leader w LifeTube.
Do kampanii zaangażowanych zostało wielu twórców działających na różnych platformach. Na Twitchu zaangażowani zostali: Xayoo, Japczan czy Lempiank. Na YouTube w kampanii wzięli udział: Julia Kobus, Nanami Chan, PLKD czy Zukoll. Na pozostałych platformach z AleRabat współpracowali między innymi: Porcelanova, Julka Wróblewska oraz Naataaliaap. Każdy z twórców stworzył materiał z lokowaniem wtyczki i przedstawieniem jej funkcjonalności.
LTTM, największa w Europie Środkowo-Wschodniej grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, odpowiada za koordynację świadczeń dla AleRabat oraz rekrutację twórców do współpracy.
LTTM – należąca do holdingu Mediacap SA największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce, a twórcy zrzeszeni w sieci odpowiadają za ponad 12% oglądalności całego YouTube’a w Polsce. W skład grupy LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube w CEE, TalentMedia – profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Gameset – agencja gaming marketingu.