Do zespołu LTTM (LifeTube, Gameset, TalentMedia) dołączył Michał Dębski. Jako nowy International Business Development Director zajmie się rozwojem biznesu LTTM na rynkach międzynarodowych oraz umacnianiem obecności grupy w Bułgarii, Rumunii i Grecji.
Michał Dębski w nowej roli zajmie się umocnieniem pozycji Grupy LTTM poza granicami Polski. Jako International Business Development Director będzie koordynować międzynarodowe projekty i kampanie realizowane w całym regionie. Aktualnie pracuje nad rozbudową relacji z zespołem bułgarskim, działającym pod marką TalentMedia Bułgaria -liderem rynku bułgarskiego w zakresie influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube, oraz współpracą z aktualnymi partnerami w Grecji, Rumunii i w Niemczech.
- Michał dołączył do zespołu LTTM, mając wieloletnie doświadczenie zawodowe w pracy w agencjach reklamowych, także na rynkach zagranicznych. W nowej roli będzie zajmował się naszym biznesem międzynarodowym, m.in. rozwojem działalności w Bułgarii, Rumunii i Grecji, gdzie już jesteśmy liderem rynku, a nasze plany biznesowe zakładają jeszcze większy wzrost - mówi Paweł Stano, prezes zarządu LTTM.
Michał Dębski od ponad dziesięciu lat jest związany jest z marketingiem cyfrowym. Wcześniej pracował m.in. z DDB, Saatchi & Saatchi czy VMLY&R. Obsługiwał budżety klientów z całej Europy, obu Ameryk oraz Azji. Przez ponad rok pracował w lokalnej agencji w Kuala Lumpur, gdzie odpowiadał za projekty fintechowego startupu w całej Azji Południowo-Wschodniej oraz w Hongkongu i na Tajwanie.
- Cieszę się, że dołączyłem do tak dynamicznie rozwijającej się firmy, jaką jest LTTM. Moje zainteresowanie influencer marketingiem sięga mojego pobytu w Azji, która zawsze przodowała w social shoppingu, gaming marketingu i zjawiskach na pograniczu socjologii i technologii. Teraz marketing influencerski jest dziedziną dojrzałą i coraz mocniej sprofesjonalizowaną i możemy śmiało rozszerzać nasze działania o nowe rynki – zwłaszcza, że LTTM ma kompetencje unikalne w skali regionu. Dlatego moim celem na najbliższe lata jest rozbudowywanie naszej oferty międzynarodowej - komentuje Michał Dębski.
LTTM – należąca do holdingu Mediacap SA największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce, a twórcy zrzeszeni w sieci odpowiadają za ponad 12% oglądalności całego YouTube’a w Polsce. W skład grupy LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube w CEE, TalentMedia – profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Gameset – agencja gaming marketingu.