Poznaliśmy dokładne statystyki drugiej edycji Warka Planet of Gamers Cup. Streaming turnieju, w którym rywalizowali znani twórcy gamingowi, odnotował łącznie przeszło 1,2 miliona wyświetleń (nie licząc VOD), czyli ponad dwa razy więcej niż pierwsza odsłona. Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka. Strategię platformy Planet of Gamers stworzyło 2012 Agency we współpracy z agencją gaming marketingu Gameset.
Warka Planet of Gamers Cup to oryginalny turniej z udziałem twórców gamingowych, który zdobył sympatię wielu polskich fanów gamingu. Może świadczyć o tym nie tylko sukces pierwszej edycji wydarzenia, ale także rekordowe wyniki drugiej odsłony. Streaming tegorocznego turnieju odnotował łącznie przeszło 1,2 miliona wyświetleń (nie licząc VOD), czyli ponad dwa razy więcej niż pierwsza edycja. Najwyższa liczba widzów, którzy jednocześnie oglądali zmagania wyniosła przeszło 47 tysięcy, czyli ponad dwukrotnie więcej niż w zeszłym roku. Łączna liczba impresji wszystkich treści była natomiast o ponad 3,5 miliona większa, przekraczając tym samym próg 10 milionów. Ponadto organiczne wzmianki o turnieju, fragmenty transmisji oraz udostępnienia wygenerowały dodatkowo prawie milion impresji.
Warto przypomnieć, że zwycięzcą tegorocznej edycji, która odbyła się 3 kwietnia, został Paweł „Leh” Lehmann - zdobywca drugiego miejsca na H1Z1 Invitational. Gamingowych emocji fanom dostarczyli także Mateusz „PAGO” Pągowski - były profesjonalny gracz CS:GO i ubiegłoroczny zwycięzca Warka Planet of Gamers Cup, Katarzyna „Brunecia” Cimochowska-Bączek - najstarsza stażem streamerka na platformie Twitch, Marcin „Xayoo” Majkut - najpopularniejszy polski streamer na Twitchu, Patryk „Lachu” Lach - zapalony fan piłki nożnej i gry FIFA oraz Dominika „Tyris” Nycz - ekspertka od gier FPS na polskim Twitchu.
Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka. Strategię platformy Planet of Gamers stworzyło 2012 Agency we współpracy z agencją gaming marketingu Gameset. Przy realizacji działań ponownie współpracowały 2012 Agency odpowiedzialne za strategię komunikacji, kreację i kampanię 360 oraz Gameset, który przygotował koncept wydarzenia Planet of Gamers Cup i zarządzał relacjami z twórcami we współpracy z przedstawicielami Golden Coil i WE!RE Fantasy. Producentem wydarzenia jest agencja Fire i studio FR3NZY. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Media planuje i kupuje Starcom.