Czołowi polscy Youtuberzy, Grzegorz Bardowski, znany z popularnego programu „Rolnik Szuka Żony”, „Kula” oraz „Rolnik Nieprofesjonalny” poprowadzą kolejny sezon Agrorewolucji - cieszącego się ogromną popularnością internetowego programu o rolnictwie. Za realizację działań z YouTuberami odpowiada agencja LifeTube.
W drugim sezonie program uzyskał blisko 4 miliony wyświetleń filmów oraz zgromadził prawie 17 tysięcy subskrybentów kanału. W roli prowadzących wystąpią Grzegorz Bardowski, znany z popularnego programu „Rolnik Szuka Żony”, „Kula” oraz „Rolnik Nieprofesjonalny”.
- Pokazywanie codzienności i prawdziwego życia polskich rolników to dla nas niezwykle ważne założenie programu. W Agrorewolucjach staramy się nie tylko wspierać rolników w rozwoju ich gospodarstw i zmaksymalizowaniu zysków. Chodzi też o zarażanie pozytywną energią, zainteresowanie tym tematem coraz większego grona odbiorców oraz edukację - mówi Grzegorz Bardowski.
Właśnie wystartował casting do 3 edycji, do której może zgłosić się każdy polski rolnik, który chce zwiększyć produktywność i zyskowność swojego gospodarstwa. Aby wziąć w nim udział wystarczy wypełnić ankietę i przygotować maksymalnie jednominutowy film dowolnej jakości, promujący swoją kandydaturę. Zgłoszenia do programu potrwają tylko do 12 czerwca 2022.
- Wymiana najlepszych praktyk, wiedzy i doświadczeń w dobie nowych wyzwań jakie stoją przed rolnikami z całego świata jest nieocenione. Agrorewolucje są przykładem programu stworzonego z myślą o rolnikach i dla rolników. To wyjątkowy program, który z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością - mówi dr inż. Radosław Wilk INTERMAG.
Realizacja projektu jest możliwa dzięki wsparciu czołowych polskich dostawców nowoczesnych technologii dla profesjonalnego rolnictwa: GRUPY AZOTY, CIECH Sarzyna oraz INTERMAG. Za realizację działań z twórcami odpowiada agencja LifeTube.
- Projekt Agrorewolucje to doskonały przykład na to, że tradycyjne branże również mają swoje miejsce w świecie wirtualnym i doskonale sobie w nim radzą. Naocznym dowodem jest nadchodząca kolejna edycja serii. Cieszę się, że jako LTTM będziemy częścią trzeciego sezonu programu i że możemy tworzyć rozwiązania łączące naszą wiedzę z zakresu influencer marketingu oraz doświadczenie produkcyjne. Odbiorcy, ze względu na mnogość otaczających ich informacji, konsumują treści, które są dla nich ciekawe, atrakcyjne wizualnie i wartościowe pod względem edukacyjnym, a projekt Agrorewolucje zawiera wszystkie te elementy - mówi Dominika Mrowińska, Senior Project Manager w LTTM (LifeTube, Gameset, TalentMedia).