Twórcy programu “Matura To Bzdura” - popularnego kanału YouTube zrzeszonego w sieci LifeTube - wyszli naprzeciw oczekiwaniom fanów i stworzyli miejsce, w którym każdy może poczuć się jak bohater odcinka na ich kanale! To pierwsza taka aplikacja stworzona przez youtuberów - nowe miejsce dla fanów i zupełnie nowe możliwości dla reklamodawców.
Różnorodność tematyczna quizów otworzyła też nowe możliwości dla reklamodawców. Marki współpracujące z twórcami “Matura to Bzdura” mogą od teraz - obok “standardowej” współpracy w ramach kanału YouTube lub innych social media - stworzyć własny quiz, konkurs lub niestandardowe lokowania kontekstowe w aplikacji (np. dodając własne pytanie w quizie dotyczące marki), a chętnych marek nie brakuje.
Aplikacja cieszy się już dużą popularnością. Po 30 dniach od premiery ze sklepu Google Play pobrano ją ponad 100 tysięcy razy, a po kolejnych 10 dniach liczba wzrosła do 160 tysięcy. Fani chętnie zaangażowali się w pisanie pytań do obecnych i nowych kategorii i aktywnie pomagają twórcom w rozwoju aplikacji. W 40 dni rozegranych zostało ponad 10 milionów gier! Quiz House promowany jest wyłącznie za pomocą content marketingu.
Zobacz jak z wyzwaniem MTB poradzili sobie Y i Wapniak!
MaturaToBzdura współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 380 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 50 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 380 mln wyświetleń miesięcznie. Aplikacja została stworzona przy współpracy z firmą Future Mind. Obecnie dostępna jest jedynie w systemie Android.