Cotygodniowe, prasowe podsumowanie!
Facebook traci na popularności wśród młodzieży
Facebook co roku chwali się rosnącą liczba użytkowników (w 2017 roku wzrosła ona o 2,4 proc. do 172,9 mln osób), wyniki te dotyczą jednak przed wszystkim starszych odbiorców. Według badań eMarketera wśród dwóch grup wiekowych - 12-17 lat oraz 18-24 lata na popularności zyskują Instagram i Snapchat. Szacuje się, że w bieżącym roku liczba nowych użytkowników Snapchata wzrośnie o 25,8 proc. do 79,2 mln osób miesięcznie. Prawie 20% nowych użytkowników będą stanowiły osoby w wieku od 18 do 24 lat. Podobnie zarysowują się prognozy dla Instagrama.
Czytaj więcej>>>
Facebook co roku chwali się rosnącą liczba użytkowników (w 2017 roku wzrosła ona o 2,4 proc. do 172,9 mln osób), wyniki te dotyczą jednak przed wszystkim starszych odbiorców. Według badań eMarketera wśród dwóch grup wiekowych - 12-17 lat oraz 18-24 lata na popularności zyskują Instagram i Snapchat. Szacuje się, że w bieżącym roku liczba nowych użytkowników Snapchata wzrośnie o 25,8 proc. do 79,2 mln osób miesięcznie. Prawie 20% nowych użytkowników będą stanowiły osoby w wieku od 18 do 24 lat. Podobnie zarysowują się prognozy dla Instagrama.
Czytaj więcej>>>
Statystyczny Polak ogląda 40minut internetowego wideo dziennie
Między innymi tego dowiadujemy się z raportu "Online Video Forecasts 2017” firmy Zenith, która w swoich badaniach uwzględniła 63 rynki świata. Globalnie internauci konsumują średnio ponad 47 minut wideo dziennie. Nikogo nie dziwi fakt, że z roku na rok, w obszarze wideo online, rośnie wykorzystanie urządzeń mobilnych - w 2017 roku ten wzrost wyniesie aż 35 proc. Spada tym samym oglądalność wideo na urządzeniach stacjonarnych. Wydatki na reklamę wideo online globalnie rosną w tempie około 20 proc. Polskie statystyki nie odbiegają w tym względzie od światowych.
Czytaj więcej>>>
Między innymi tego dowiadujemy się z raportu "Online Video Forecasts 2017” firmy Zenith, która w swoich badaniach uwzględniła 63 rynki świata. Globalnie internauci konsumują średnio ponad 47 minut wideo dziennie. Nikogo nie dziwi fakt, że z roku na rok, w obszarze wideo online, rośnie wykorzystanie urządzeń mobilnych - w 2017 roku ten wzrost wyniesie aż 35 proc. Spada tym samym oglądalność wideo na urządzeniach stacjonarnych. Wydatki na reklamę wideo online globalnie rosną w tempie około 20 proc. Polskie statystyki nie odbiegają w tym względzie od światowych.
Czytaj więcej>>>
YouTube odświeża interfejs aplikacji
YouTube testuje nowy interfejs aplikacji mobilnej. Do tej pory użytkownik, który podczas wyświetlania filmu chciał przeglądać platformę w poszukiwaniu innych informacji, widział miniaturę wideo w prawym dolnym rogu. W odświeżonej wersji znajdziemy pasek odtwarzania, z miniaturą, tytułem i podstawowymi kontrolkami. Taka funkcjonalność daje użytkownikom większą kontrolę nad konsumowanymi treściami i swobodę w poruszaniu się po aplikacji. To nie jedyne zmiany jakie planuje YouTube. Trwają testy usprawniające działanie platformy na urządzeniach mobilnych.
Czytaj więcej>>>
YouTube testuje nowy interfejs aplikacji mobilnej. Do tej pory użytkownik, który podczas wyświetlania filmu chciał przeglądać platformę w poszukiwaniu innych informacji, widział miniaturę wideo w prawym dolnym rogu. W odświeżonej wersji znajdziemy pasek odtwarzania, z miniaturą, tytułem i podstawowymi kontrolkami. Taka funkcjonalność daje użytkownikom większą kontrolę nad konsumowanymi treściami i swobodę w poruszaniu się po aplikacji. To nie jedyne zmiany jakie planuje YouTube. Trwają testy usprawniające działanie platformy na urządzeniach mobilnych.
Czytaj więcej>>>