Cotygodniowa dawka informacji z Polski i świata!
YouTube z odświeżonym logo i pakietem nowych funkcji
W ubiegłym tygodniu media obiegła informacja o odświeżonej identyfikacji wizualnej serwisu. Jest to pierwsza wyraźna zmiana w logo od czasu powstania YouTube. Nowe logo ma odzwierciedlać obecny charakter platformy i lepiej dostosowywać się do mobilnej wersji strony. Zmiany dotyczą także aplikacji na smartfony, która zostanie wzbogacona między innymi o funkcję sterowania gestami. Niebawem w serwisie będzie można przetestować także przeglądanie sugerowanych filmów podczas wyświetlania wideo na pełnym ekranie. Social Press podsumowuje wszystkie nowości.
Czytaj Więcej >>>
W ubiegłym tygodniu media obiegła informacja o odświeżonej identyfikacji wizualnej serwisu. Jest to pierwsza wyraźna zmiana w logo od czasu powstania YouTube. Nowe logo ma odzwierciedlać obecny charakter platformy i lepiej dostosowywać się do mobilnej wersji strony. Zmiany dotyczą także aplikacji na smartfony, która zostanie wzbogacona między innymi o funkcję sterowania gestami. Niebawem w serwisie będzie można przetestować także przeglądanie sugerowanych filmów podczas wyświetlania wideo na pełnym ekranie. Social Press podsumowuje wszystkie nowości.
Czytaj Więcej >>>
Nic nie angażuje na Facebooku tak bardzo, jak... wideo!
Taki wniosek przedstawił serwis Buzzsumo, który przeanalizował ponad 100 mln filmów na tej platformie. Największym zainteresowaniem cieszy się wideo z takich kategorii, jak: jedzenie, moda, uroda, zwierzęta i DIY. Najmniej angażujące są filmy o tematyce marketingu, nieruchomości, czy finansów. Jak wynika z analizy danych Locowise, wideo angażuje ok. 12 proc. odbiorców danej strony w serwisie, zdjęcia ok. 11 proc., linki do artykułów ok. 7 proc., a statusy tekstowe niecałe 5 proc.
Czytaj Więcej >>>
Taki wniosek przedstawił serwis Buzzsumo, który przeanalizował ponad 100 mln filmów na tej platformie. Największym zainteresowaniem cieszy się wideo z takich kategorii, jak: jedzenie, moda, uroda, zwierzęta i DIY. Najmniej angażujące są filmy o tematyce marketingu, nieruchomości, czy finansów. Jak wynika z analizy danych Locowise, wideo angażuje ok. 12 proc. odbiorców danej strony w serwisie, zdjęcia ok. 11 proc., linki do artykułów ok. 7 proc., a statusy tekstowe niecałe 5 proc.
Czytaj Więcej >>>
Facebook blokuje reklamy na stronach z fake newsami
Trwa walka Facebooka z autorami stron, na których regularnie pojawiają się nieprawdziwe informacje. Jeśli system wykryje, że na danej stronie notorycznie publikowane są nieprawdziwe treści, to zostanie ona pozbawiona możliwości wykupienia reklam w serwisie. Brak możliwości promocji treści w znacznym stopniu obniży ich widoczność w newsfeedzie. W tym roku to już kolejny ruch Facebooka w kierunku ograniczenia liczby fake newsów na platformie. W lipcu media informowały o zmianach w algorytmie, które mają temu zjawisku przeciwdziałać.
Czytaj Więcej >>>
Trwa walka Facebooka z autorami stron, na których regularnie pojawiają się nieprawdziwe informacje. Jeśli system wykryje, że na danej stronie notorycznie publikowane są nieprawdziwe treści, to zostanie ona pozbawiona możliwości wykupienia reklam w serwisie. Brak możliwości promocji treści w znacznym stopniu obniży ich widoczność w newsfeedzie. W tym roku to już kolejny ruch Facebooka w kierunku ograniczenia liczby fake newsów na platformie. W lipcu media informowały o zmianach w algorytmie, które mają temu zjawisku przeciwdziałać.
Czytaj Więcej >>>
Snapchat łapie uciekających influencerów
Od dłuższego czasu Snapchat odnotowuje spadek liczby użytkowników, co w dużej mierze spowodowane jest rosnącą liczbą funkcji na Instagramie. W odpowiedzi na niepokojące wyniki, Snapchat postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich najbardziej angażujących influencerów. Przykładem jest Cyrene Quiamco, która dostała od serwisu zaproszenie do korzystania z "Official Stories" - funkcji zarezerwowanej do tej pory dla tradycyjnych celebrytów - piosenkarzy, czy aktorów. Official Stories daje Twórcom dostęp do szeregu przywilejów, w tym lepszej pozycji w wynikach wyszukiwania w aplikacji. Proaktywne działania na rzecz lojalnych użytkowników platformy mają poprawić jej sytuację i zmienić wizerunek firmy, dotąd postrzeganej, jako nieskłonną do wchodzenia w interakcje ze społecznością.
Czytaj Więcej >>>
Od dłuższego czasu Snapchat odnotowuje spadek liczby użytkowników, co w dużej mierze spowodowane jest rosnącą liczbą funkcji na Instagramie. W odpowiedzi na niepokojące wyniki, Snapchat postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich najbardziej angażujących influencerów. Przykładem jest Cyrene Quiamco, która dostała od serwisu zaproszenie do korzystania z "Official Stories" - funkcji zarezerwowanej do tej pory dla tradycyjnych celebrytów - piosenkarzy, czy aktorów. Official Stories daje Twórcom dostęp do szeregu przywilejów, w tym lepszej pozycji w wynikach wyszukiwania w aplikacji. Proaktywne działania na rzecz lojalnych użytkowników platformy mają poprawić jej sytuację i zmienić wizerunek firmy, dotąd postrzeganej, jako nieskłonną do wchodzenia w interakcje ze społecznością.
Czytaj Więcej >>>
Metamorfoza kawalerki Łukasza Jakóbiaka z marką Dulux
W ubiegłym tygodniu na kanale Łukasza Jakóbiaka ukazał się nowy odcinek, w którym możemy zobaczyć, jak zmienia się jego 20m2 za sprawą współpracy z marką Dulux! To nie koniec zmian – dla stałych widzów Łukasza dużym zaskoczeniem będzie zupełnie nowa czołówka.
W ubiegłym tygodniu na kanale Łukasza Jakóbiaka ukazał się nowy odcinek, w którym możemy zobaczyć, jak zmienia się jego 20m2 za sprawą współpracy z marką Dulux! To nie koniec zmian – dla stałych widzów Łukasza dużym zaskoczeniem będzie zupełnie nowa czołówka.