We wrześniu szeregi agencji gaming i metaverse marketingu Gameset zasilili Paweł Miąsek oraz Karolina Bąkowska. Objęli oni kolejno stanowiska Group Sales Managera oraz Strategy Managera w dziale Strategy & Sales, zarządzanym przez Karolinę Sławecką.
Paweł Miąsek objął stanowisko Group Sales Managera w agencji gaming i metaverse marketingu Gameset. Wcześniej przez ponad pół roku był Sales & Partnerships Managerem w Polskiej Lidze Esportowej, a przez większość swojego życia zawodowego był związany z marką HBO. W przeszłości pracował już w agencji Gameset jako Senior Sales Manager. W ramach swojej nowej funkcji przejmie natomiast część obowiązków związanych z zarządzaniem obszarem Business Development od Karoliny Sławeckiej, Head of Strategy & Sales.
Karolina Bąkowska dołączyła z kolei do działu Strategy & Sales w roli Strategy Managera. Do jej obowiązków będzie należało współtworzenie kompleksowych strategii obecności marek w gamingu. Będzie również reprezentowała agencję na konferencjach branżowych. Już w czwartek 22 września wystąpi na Kongresie Online Marketingu w Warszawie. Wcześniej przez 4,5 roku była związana z agencją GoldenSubmarine, gdzie zajmowała się wsparciem marek w obszarze social mediów z uwzględnieniem działań w gamingu.
Gameset (grupa LTTM) to agencja specjalizująca się w gaming i metaverse marketingu. W czerwcu ogłosiła strategiczne wejście w obszar metaverse marketingu. Z badań zrealizowanych przez Gameset we współpracy z IQS wynika m.in. że ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w wirtualnych światach. Zespół agencji składa się z ponad 30 specjalistów gaming i metaverse marketingu w obszarach project managementu, strategii, sprzedaży, zarządzania siecią twórców czy komunikacją i PR. Gameset realizuje projekty na rynku polskim oraz w całej Europie.