Cotygodniowa dawka wiedzy z polskich i zagranicznych mediów !
Facebook i YouTube ulubionymi serwisami Polaków
Jak wynika z badania Wave, Polacy wyjątkowo mocno lubią Facebooka. Prawie 60 proc. badanych zadeklarowało, że z serwisu korzysta przynajmniej raz dziennie. W raportach z innych krajów widzimy, że z taką częstotliwością z Facebooka korzysta średnio 45,7 proc badanych. Większą popularnością, niż przeciętnie na świecie, cieszy się też YouTube - 37,3 proc. wobec 34,1 proc. Polacy nie przekonali się jednak do takich aplikacji, jak np. WhatsApp, z którego korzysta w naszym kraju tylko 11 proc. osób, a globalne statystyki mówią o 38 proc. zaangażowaniu. Mniejszym zainteresowaniem cieszy się także Instagram, czy Twitter.
Czytaj więcej>>>
Jak wynika z badania Wave, Polacy wyjątkowo mocno lubią Facebooka. Prawie 60 proc. badanych zadeklarowało, że z serwisu korzysta przynajmniej raz dziennie. W raportach z innych krajów widzimy, że z taką częstotliwością z Facebooka korzysta średnio 45,7 proc badanych. Większą popularnością, niż przeciętnie na świecie, cieszy się też YouTube - 37,3 proc. wobec 34,1 proc. Polacy nie przekonali się jednak do takich aplikacji, jak np. WhatsApp, z którego korzysta w naszym kraju tylko 11 proc. osób, a globalne statystyki mówią o 38 proc. zaangażowaniu. Mniejszym zainteresowaniem cieszy się także Instagram, czy Twitter.
Czytaj więcej>>>
Z YouTube znikają płatne kanały
Z końcem grudnia bieżącego roku z YouTube znikną płatne kanały z treściami od nadawców. Opcja ta była dostępna od 2013 roku. Po opłaceniu miesięcznej subskrypcji odbiorcy mogli oglądać ekskluzywne filmy od np. National Geographic. Decyzja o likwidacji tej funkcjonalności wynika z jej małej popularności. Nadawcy płatnych treści będą musieli podjąć decyzję, czy chcą swoje treści udostępnić za darmo, czy usunąć je na stałe z serwisu.
Czytaj więcej >>>
Z końcem grudnia bieżącego roku z YouTube znikną płatne kanały z treściami od nadawców. Opcja ta była dostępna od 2013 roku. Po opłaceniu miesięcznej subskrypcji odbiorcy mogli oglądać ekskluzywne filmy od np. National Geographic. Decyzja o likwidacji tej funkcjonalności wynika z jej małej popularności. Nadawcy płatnych treści będą musieli podjąć decyzję, czy chcą swoje treści udostępnić za darmo, czy usunąć je na stałe z serwisu.
Czytaj więcej >>>
Rośnie popularność e-sportu w Polsce
Jak pokazują badania, zrealizowane przez platformę influencer.gg, rośnie popularności rozgrywek e-sportowych wśród polskich użytkowników serwisu Twitch. W ciągu 7 miesięcy (styczeń-lipiec 2017) relacje live z zawodów w Counter Strike: Global Offensive widzowie w Polsce oglądali łącznie przez ponad 6 milionów godzin.
Czytaj więcej >>>
Jak pokazują badania, zrealizowane przez platformę influencer.gg, rośnie popularności rozgrywek e-sportowych wśród polskich użytkowników serwisu Twitch. W ciągu 7 miesięcy (styczeń-lipiec 2017) relacje live z zawodów w Counter Strike: Global Offensive widzowie w Polsce oglądali łącznie przez ponad 6 milionów godzin.
Czytaj więcej >>>