Prasowe podsumowanie ubiegłego tygodnia!
YouTube pozwoli na analizę ruchu subskrypcji
Platforma wprowadza nowe narzędzie do analizowania ruchu subskrypcji na kanale, które pozwoli Twórcom lepiej zrozumieć, co w ich przypadku dobrze działa i od czego zależą wzrosty oraz spadki. Youtuberzy będą mogli prześledzić m.in. ilu subskrybentów przybyło dzięki publikacji konkretnego filmu, a także ilu subskrybentów pojawiło się za sprawą kart i ekranów końcowych. Na razie dzięki narzędziu sprawdzimy dane dotyczące publikacji po 18 września.
Czytaj więcej >>>
Platforma wprowadza nowe narzędzie do analizowania ruchu subskrypcji na kanale, które pozwoli Twórcom lepiej zrozumieć, co w ich przypadku dobrze działa i od czego zależą wzrosty oraz spadki. Youtuberzy będą mogli prześledzić m.in. ilu subskrybentów przybyło dzięki publikacji konkretnego filmu, a także ilu subskrybentów pojawiło się za sprawą kart i ekranów końcowych. Na razie dzięki narzędziu sprawdzimy dane dotyczące publikacji po 18 września.
Czytaj więcej >>>
2 miliony reklamodawców na Instagramie
Na konferencji Advertising Week w Nowym Jorku poznaliśmy najświeższe statystykami dotyczące działalności Instagrama. Jak informuje Facebook, właściciel serwisu, miesięczna liczba użytkowników Instagrama przekroczyła 800 milionów, a z tego 500 milionów jest aktywna codziennie. Znacznie wzrosła też liczba reklamodawców, których jeszcze w marcu było o milion mniej. Na chwilę obecną jest ich 2 miliony, a tak szybki wzrost zapewniły małe i średnie firmy.
Czytaj więcej >>>
Na konferencji Advertising Week w Nowym Jorku poznaliśmy najświeższe statystykami dotyczące działalności Instagrama. Jak informuje Facebook, właściciel serwisu, miesięczna liczba użytkowników Instagrama przekroczyła 800 milionów, a z tego 500 milionów jest aktywna codziennie. Znacznie wzrosła też liczba reklamodawców, których jeszcze w marcu było o milion mniej. Na chwilę obecną jest ich 2 miliony, a tak szybki wzrost zapewniły małe i średnie firmy.
Czytaj więcej >>>
Reklamy na YouTube będą lepiej dopasowane do użytkownika
Google zapowiedział zmiany w reklamowej polityce YouTube. Do lepszego targetowania komunikatów wykorzystane zostaną informacje dotyczące aktywności użytkowników m.in. w aplikacji Google Maps. Działania w tym obszarze mają pomoc reklamodawcom skutecznie docierać do klientów i zwiększać wśród nich świadomość marki.
Czytaj więcej>>>
Google zapowiedział zmiany w reklamowej polityce YouTube. Do lepszego targetowania komunikatów wykorzystane zostaną informacje dotyczące aktywności użytkowników m.in. w aplikacji Google Maps. Działania w tym obszarze mają pomoc reklamodawcom skutecznie docierać do klientów i zwiększać wśród nich świadomość marki.
Czytaj więcej>>>