Karolina Kowal awansowała na stanowisko Influencer Manager w agencji gaming i metaverse marketingu Gameset (grupa LTTM). Dotychczas była odpowiedzialna za koordynację współpracy influencerów m.in. z takimi markami jak Fanta czy Reebok.
W agencji Gameset (grupa LTTM), specjalizującej się w gaming i metaverse marketingu, awans na stanowisko Influencer Manager otrzymała Karolina Kowal. W wyniku tego przeszła ona do działu External, który zajmuje się współpracą z twórcami zrzeszonymi w tzw. małej sieci partnerskiej oraz twórcami zewnętrznymi.
![Karolina Kowal.png](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/3853/assets/487011/large-f6dbee174cf14d8521ebf29fb75f00ca.png)
Na nowym stanowisku Karolina Kowal odpowiada głównie za współpracę z influencerami tworzącymi na YouTube gamingowe treści dla dzieci, lifestylowe treści związane z grami wideo, a także ze streamerami z Twitcha. Z agencją Gameset jest związana od kwietnia 2021 roku. Do tej pory była odpowiedzialna za koordynację współpracy twórców gamingowych m.in. z takimi markami jak Fanta, Reebok czy Canal+.