Cotygodniowa dawka informacji z polskich i zagranicznych mediów!
Powstał pierwszy ranking najsilniejszych marek na polskim YouTube
Kantar Millward Brown, na zlecenie YouTube, zbadał siłę marek osobistych polskich Twórców i celebrytów. Badanie zostało przeprowadzone na próbie tysiąca respondentów w wieku 16 - 34 lata, którzy z internetu korzystają przynajmniej raz w miesiącu. Rozpoznawalność, zaufanie oraz więź emocjonalna to główne elementy zestawienia. Wśród internautów najbardziej rozpoznawalni są: Wojciech Cejrowski, Kuba Wojewódzki oraz Magda Gessler, a największe zaufanie wzbudzają AdBuster i Radek Kotarski z sieci Lifetube. Ponadto badani najsilniejszą więź odczuwają między innymi z Pauliną Mikułą z kanału Mówiąc Inaczej, a ze swoich problemów zwierzyliby się twórcom kanału Matura To Bzdura i duetowi Letni Chamski Podryw.
Czytaj więcej>>>
Kantar Millward Brown, na zlecenie YouTube, zbadał siłę marek osobistych polskich Twórców i celebrytów. Badanie zostało przeprowadzone na próbie tysiąca respondentów w wieku 16 - 34 lata, którzy z internetu korzystają przynajmniej raz w miesiącu. Rozpoznawalność, zaufanie oraz więź emocjonalna to główne elementy zestawienia. Wśród internautów najbardziej rozpoznawalni są: Wojciech Cejrowski, Kuba Wojewódzki oraz Magda Gessler, a największe zaufanie wzbudzają AdBuster i Radek Kotarski z sieci Lifetube. Ponadto badani najsilniejszą więź odczuwają między innymi z Pauliną Mikułą z kanału Mówiąc Inaczej, a ze swoich problemów zwierzyliby się twórcom kanału Matura To Bzdura i duetowi Letni Chamski Podryw.
Czytaj więcej>>>
Twitter testuje funkcję zakładek
Twitter wziął pod uwagę prośby użytkowników i rozpoczął pracę nad funkcją zakładek, która umożliwi zapisywanie wybranych tweetów do przeczytania w późniejszym czasie. Firma stworzyła prototyp tego rozwiązania podczas Hack Week Twitter. Jego wprowadzenie będzie alternatywą dla dotychczasowej formy zapisu interesujących treści poprzez przesyłanie tweetów za pośrednictwem wiadomości prywatnych. Póki co każdy użytkownik może zaangażować się w pracę nad funkcją. Twitter zachęca do składania sugestii hashtagiem “#SaveforLater”.
Czytaj więcej>>>
Twitter wziął pod uwagę prośby użytkowników i rozpoczął pracę nad funkcją zakładek, która umożliwi zapisywanie wybranych tweetów do przeczytania w późniejszym czasie. Firma stworzyła prototyp tego rozwiązania podczas Hack Week Twitter. Jego wprowadzenie będzie alternatywą dla dotychczasowej formy zapisu interesujących treści poprzez przesyłanie tweetów za pośrednictwem wiadomości prywatnych. Póki co każdy użytkownik może zaangażować się w pracę nad funkcją. Twitter zachęca do składania sugestii hashtagiem “#SaveforLater”.
Czytaj więcej>>>
YouTube uruchamia ulepszone Centrum Twórców
Indeksowanie treści z Centrum pomocy YouTube za pośrednictwem interaktywnego widżetu i seria filmów Master Class z Akademii Twórców, która dostarczy szczegółowych informacji na temat efektywnego rozwoju kanału oraz przyczyni się do wzrostu jego popularności - to kilka spośród najważniejszych rozwiązań, jakie pojawiły się w nowej wersji Centrum Twórców YouTube. Zdaniem Alejandro Oropeza, globalnego szefa komunikacji marketingowej serwisu, rozwiązania zaproponowane przez twórców dla twórców, ułatwią odkrywanie i korzystanie ze wszystkich dostępnych zasobów.
Czytaj więcej>>>
Indeksowanie treści z Centrum pomocy YouTube za pośrednictwem interaktywnego widżetu i seria filmów Master Class z Akademii Twórców, która dostarczy szczegółowych informacji na temat efektywnego rozwoju kanału oraz przyczyni się do wzrostu jego popularności - to kilka spośród najważniejszych rozwiązań, jakie pojawiły się w nowej wersji Centrum Twórców YouTube. Zdaniem Alejandro Oropeza, globalnego szefa komunikacji marketingowej serwisu, rozwiązania zaproponowane przez twórców dla twórców, ułatwią odkrywanie i korzystanie ze wszystkich dostępnych zasobów.
Czytaj więcej>>>
Okulary Spectacles od Snapchata oficjalnie dostępne w Polsce
Okulary, które na rynku amerykańskim zadebiutowały we wrześniu 2016, nareszcie trafiły do Polski. Od teraz można je zamawiać bezpośrednio ze strony internetowej. Spectacles są wyposażone w kamerę i umożliwiają tworzenie relacji z perspektywy użytkownika w charakterystycznym, kolistym formacie. Koszt zestawu, w którego skład wchodzą okulary, to 630 zł.
Czytaj więcej>>>
Okulary, które na rynku amerykańskim zadebiutowały we wrześniu 2016, nareszcie trafiły do Polski. Od teraz można je zamawiać bezpośrednio ze strony internetowej. Spectacles są wyposażone w kamerę i umożliwiają tworzenie relacji z perspektywy użytkownika w charakterystycznym, kolistym formacie. Koszt zestawu, w którego skład wchodzą okulary, to 630 zł.
Czytaj więcej>>>
Zrzeszone w sieci LifeTube Szparagi z pierwszym musicalem na polskim YouTube!
Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec z kanału Szparagi wyprodukowały pierwszy musical na polskim YouTube! Na projekt składają się autorskie teksty oraz muzyka, którą skomponowali Adam Oakman i Kasper Zborowski-Weychman. Dwumiesięczną pracę nad materiałem zwieńczył krótkometrażowy musical w jakości 4K, który spotkał się z niesamowitym odbiorem i w zaledwie 12 godzin od publikacji przekroczył próg 200 000 wyświetleń.
Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec z kanału Szparagi wyprodukowały pierwszy musical na polskim YouTube! Na projekt składają się autorskie teksty oraz muzyka, którą skomponowali Adam Oakman i Kasper Zborowski-Weychman. Dwumiesięczną pracę nad materiałem zwieńczył krótkometrażowy musical w jakości 4K, który spotkał się z niesamowitym odbiorem i w zaledwie 12 godzin od publikacji przekroczył próg 200 000 wyświetleń.