Do sieci LifeTube dołączyło 21 nowych twórców internetowych. Wśród kanałów YouTube, które rozpoczęły współpracę z LTTM są m.in. Kocham Gotować oraz Błażej Krajewski. Do sieci dołączył także profil Instagramowy Suchar Codzienny.
Aż 21 nowych twórców internetowych dołączyło do LifeTube (Grupa LTTM), największej w Polsce agencji influencer marketingu i sieci partnerskiej dla influencerów. Do sieci dołączyli między innymi Błażej Krajewski, Bartosz Zalewski, Jan Wasilewski, Legendy i klechdy polskie. Dodatkowo pod skrzydła LifeTube powrócił Piotr Ogiński, twórca kanału Kocham Gotować. Do agencji dołączył także twórca internetowy Suchar Codzienny, tworzący satyryczne treści na Facebooku i Instagramie.
- Dynamiczny rozwój naszej sieci pod kątem liczby kanałów bardzo nas cieszy. W ostatnim czasie dołączyło do nas wielu utalentowanych twórców z różnych kategorii tematycznych, od kanałów specjalistycznych przez materiały podróżnicze, po stand-up. Sukcesywna współpraca i zaangażowanie na pewno zaowocują oraz pomogą w ich dalszym rozwoju i wzroście - mówi Marcin Pyć, Head of Network Management w LTTM (LifeTube).
Do LifeTube dołączyli także Youtuberzy tacy jak: Excel.iAdam, Michał Chmielarz, Ogrodowe sprawy, Lekcje Geografii, Prawdziwa Chorwacja, Skull, SkibcusienkoTV, Kejs Kejt i Twój ogrodnik. Poza tym w ramach współpracy z agencją Stand-up Comedy, do sieci LifeTube dołączyli też Filip Brymora, Paweł Chałupka, Kanał Komediowy, Gdyby nie Kolano oraz Tomek Kołecki.
W sieci LifeTube znajduje się ponad 800 kanałów, które miesięcznie generują około 1 miliard wyświetleń i 5 miliardów minut czasu oglądania, a twórcy zrzeszeni w agencji odpowiadają za ponad 12% oglądalności całego YouTube w Polsce.