Cotygodniowa dawka wiedzy!
Snapchat najpopularniejszym narzędziem wśród nastolatków
47% amerykańskich nastolatków, spośród dostępnych na rynku platform społecznościowych, najchętniej wybiera Snapchat - wynika z cyklicznego raportu banku Piper Jaffray. Drugie miejsce zajął Instagram, trzecie - Facebook. Według wrześniowych zestawień Gemiusa w Polsce panuje podobny trend - najwyższy odsetek użytkowników Snapchata mieści się w przedziałach 7 - 14 i 15 - 24 lata.
Czytaj więcej>>>
47% amerykańskich nastolatków, spośród dostępnych na rynku platform społecznościowych, najchętniej wybiera Snapchat - wynika z cyklicznego raportu banku Piper Jaffray. Drugie miejsce zajął Instagram, trzecie - Facebook. Według wrześniowych zestawień Gemiusa w Polsce panuje podobny trend - najwyższy odsetek użytkowników Snapchata mieści się w przedziałach 7 - 14 i 15 - 24 lata.
Czytaj więcej>>>
Nowa wersja Audience Insights
Facebook testuje rozwiązanie, które może pomóc markom w lepszym targetowaniu reklam oraz efektywniejszym docieraniu do grup docelowych. W rozszerzonej wersji platformy Audience Insights marketerzy będą mogli poddawać analizie komentarze oraz publiczne posty użytkowników, by na bieżąco reagować na opinie o produkcie. Według nieoficjalnych doniesień odświeżona wersja Audience Insights nie zostanie oddana do użytku wcześniej niż z końcem 2017 roku.
Czytaj więcej>>>
Facebook testuje rozwiązanie, które może pomóc markom w lepszym targetowaniu reklam oraz efektywniejszym docieraniu do grup docelowych. W rozszerzonej wersji platformy Audience Insights marketerzy będą mogli poddawać analizie komentarze oraz publiczne posty użytkowników, by na bieżąco reagować na opinie o produkcie. Według nieoficjalnych doniesień odświeżona wersja Audience Insights nie zostanie oddana do użytku wcześniej niż z końcem 2017 roku.
Czytaj więcej>>>
Influencerzy a polskie prawo
W jaki sposób polskie prawo interpretuje współprace z markami i jak rozliczać wypłacane influencerom wynagrodzenie? Rzeczpospolita szuka odpowiedzi na powyższe pytania jako przykład wykorzystując działania pewnego serwisu internetowego. Wśród wypowiedzi eksperckich komentarz Łukasza Głombickiego, Head of Communications w LifeTube.
Zobacz więcej>>>
W jaki sposób polskie prawo interpretuje współprace z markami i jak rozliczać wypłacane influencerom wynagrodzenie? Rzeczpospolita szuka odpowiedzi na powyższe pytania jako przykład wykorzystując działania pewnego serwisu internetowego. Wśród wypowiedzi eksperckich komentarz Łukasza Głombickiego, Head of Communications w LifeTube.
Zobacz więcej>>>
Video Website Card nowym formatem reklamowym na Twitterze
Video Website Card to połączenie treści wideo i linków do stron internetowych reklamodawcy, które zdaniem twórców przynosi dwukrotnie większą skuteczność niż dotychczasowa postać reklam wideo. Kliknięcie w odnośnik ma przenosić na witrynę firmy i jednocześnie odtwarzać załączony film. Serwis nie informuje jeszcze, kiedy funkcja będzie dostępna globalnie.
Video Website Card to połączenie treści wideo i linków do stron internetowych reklamodawcy, które zdaniem twórców przynosi dwukrotnie większą skuteczność niż dotychczasowa postać reklam wideo. Kliknięcie w odnośnik ma przenosić na witrynę firmy i jednocześnie odtwarzać załączony film. Serwis nie informuje jeszcze, kiedy funkcja będzie dostępna globalnie.