Philips we współpracy z agencją gaming i metaverse marketingu Gameset (grupa LTTM) uruchomił w Polsce nowy kanał komunikacji dla marki Philips OneBlade. Serwer Discord pod nazwą „Philips OneBlade | Shave & Play” stanowi element kolejnych działań skierowanych do społeczności graczy. Marka jest aktywna w tym segmencie od 2019 roku.
– Stworzenie własnego serwera Discord to jeden z elementów naszej długofalowej strategii komunikacji ze społecznością graczy. Staramy się realizować ją na polskim rynku już od ponad 3 lat. Nasze wcześniejsze aktywacje pokazały nam, że to bardzo ciekawa grupa konsumentów. Cały czas staramy się ją obserwować i pozostajemy otwarci na nowe rozwiązania, które pozwolą nam na budowanie z nimi długowaflowych relacji
– mówi Aneta Jeziorska, Consumer Marketing Manager w Philips Personal Health.
Dodatkowych informacji związanych z produktami udziela:
Agata Rzeszuto
Senior PR Specialist
Philips Personal Health
Al. Jerozolimskie 195B
02-222 Warszawa, Polska
Telefon: +48 728665737
E-mail: agata.rzeszuto@philips.com