Prasowe podsumowanie ubiegłego tygodnia!
Problem fałszywych alarmów i demonetyzacji materiałów stał się powszechny po tym, jak YouTube wprowadził nową technologię identyfikacji treści. System, który pomagał reklamodawcom w odcinaniu się od nieodpowiednich filmów, był szczególnie dotkliwy dla kanałów historycznych i informacyjnych. Teraz ma się to zmienić. Serwis poinformował o zaktualizowaniu technologii zgłaszania treści, czego następstwem będzie zmniejszenie liczby filmów uznawanych za nieprzyjazne reklamodawcom aż o 30%. Rezultaty będą widoczne w najbliższych tygodniach, wcześniej Twórcy muszą polubić zielone znaki dolara w swoim Menadżerze Filmów.
Czytaj więcej>>>
E-book "Influencer Marketing - jak wywołać efekt domina?" to podsumowanie I Forum Power(full) Brand, którego tematyka skupiała się wokół influencer marketingu oraz efektywnego wykorzystywania współpracy z influencerami. Raport powstały we współpracy z LifeTube, odpowiada na najistotniejsze pytania dotyczące komunikowania marek we współczesnym świecie.
Czytaj więcej>>>
Administratorzy grup na Facebooku otrzymali dodatkowe narzędzia do zarządzania społecznościami. Pośród funkcji pojawiła się możliwość automatycznego witania nowych członków, system oznaczeń dla administratorów, moderatorów oraz pozostałych użytkowników, a także zestaw spersonalizowanych wskazówek. Te, na podstawie aktywności członków podpowiedzą, w jakich porach najlepiej zamieszczać posty.
Czytaj więcej>>>
Portal Ofeminin.pl wręczył nagrody w pierwszej edycji Beauty Influencer Awards. O wyborze laureatek zadecydowali internauci, którzy nadesłali ponad 50 000 głosów. Wśród nagrodzonych znalazły się youtuberki zrzeszone w naszej sieci. Panna Joanna otrzymała nagrodę w kategorii BeautySnap, Milena Makeup w BeautyGram, a Lamakeupebella została Beauty Trendsetter by Neonail. Serdecznie gratulujemy!
Czytaj więcej>>>
LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.