LifeTube (Grupa LTTM) chce wypłacać jeszcze więcej pieniędzy twórcom. Uruchomi nowe usługi i narzędzia technologiczne, które zwiększą ich przychody pasywne. W tym celu powołuje nową jednostkę LifeTube Content Lab, na której czele staje Sebastian Huber.
Największa w Europie Środkowo-Wschodniej grupa działająca w obszarze influencer marketingu i ekonomii twórców, która w samym 2022 roku wypłaciła influencerom blisko 70 mln złotych, właśnie uruchomiła nową usługę, której celem jest jeszcze lepsza monetyzacja tworzonych treści. Na czele nowo powstałego działu LifeTube Content Lab staje Sebastian Huber, dotychczasowy Country Manager Jellysmack na Polskę.
- W całej grupie rozumiemy, jak wyczerpującą pracą potrafi być praca twórcy. Ile wysiłku trzeba włożyć, jeżeli traktuje się ten zawód poważnie - mówi Marcin Jeziorski, partner w Mediacap, spółce inwestycyjnej będącej właścicielem LifeTube. - Dlatego unowocześniamy LifeTube tworząc usługi oraz narzędzia technologiczne, które pozwolą naszym twórcom na jeszcze większą efektywność w monetyzacji treści, które kreują oraz ich talentów. Bardzo się cieszę, że to Sebastian staje się jedną z twarzy zmian zachodzących w firmie. Oprócz fantastycznej energii wnosi ze sobą niezbędne doświadczenie wyniesione z Jellysmack i The Walt Disney Company. LifeTube Content Lab to dopiero przedsmak tego, co szykujemy - dodaje.
Sebastian Huber, swoje doświadczenie zdobywał od 2008 roku. Karierę rozpoczął od prowadzenia polskiego oddziału serwisu społecznościowego Myspace, a następnie przez kilkanaście lat, jako Head of Digital, kierował działem Digital Media w Europie Centralnej i Wschodniej w telewizjach FOX i National Geographic. Po przejęciu firmy przez The Walt Disney Company skupił się na content recyclingu i redystrybucji treści wideo FOX/NG, których efektem były wieloletnie umowy partnerskie z firmami Onet- RASP, oraz TVN. Po 14 latach pracy w telewizji i zmianie optyki na user generated content zajmował stanowisko Country Managera polskiego oddziału firmy Jellysmack, gdzie odpowiadał za pozyskiwanie twórców internetowych i monetyzację treści na platformach social media.
Grupa LTTM to największa w Europie Środkowo-Wschodniej grupa, działająca w obszarze influencer marketingu, gaming marketingu i ekonomii twórców. Powstała dzięki serii przejęć zrealizowanych przez Mediacap w segmencie marketingu influencerskiego i gamingowego. Wiosną 2017 roku holding przejął pakiet kontrolny agencji TalentMedia, dokupując potem jej kolejne pakiety. Następnie poprzez TalentMedia w 2019 roku wykonał serię akwizycji przejmując kolejno MCN LifeTube, MCN Gamellon, a rok później agencję Gameset - łącząc wszystkie podmioty w jedną strukturę operacyjną pod nazwą LTTM.