LTTM, największa w Europie Środkowo-Wschodniej grupa, działająca w obszarze influencer marketingu, gaming marketingu i ekonomii twórców tworzy wewnętrzne studio Creative Lab. Nowa struktura agencyjna ma realizować projekty dla klientów LifeTube i Gameset. Działem będzie zarządzać Małgorzata Jakimowicz, dotychczasowa Business Development Director w LTTM.
Grupa LTTM tworzy studio LifeTube Creative Lab, realizujące projekty dla klientów największej w Polsce sieci partnerskiej dla influencerów LifeTube oraz agencji gaming i metaverse marketingu Gameset. Nowa struktura powstaje z połączenia dotychczasowego działu Client Service oraz studia produkcyjnego działającego pod marką LTTM. Jak podaje marka, utworzenie Creative Lab to kolejny krok w rozwoju strategicznym LTTM. Z początkiem 2023 roku grupa uruchomiła LifeTube Content Lab, dział zajmujący się rozwojem nowych narzędzi zwiększających przychody pasywne twórców należących do sieci partnerskiej.
Małgorzata Jakimowicz jest związana z komunikacją marketingową po stronie różnych agencji od 11 lat. Realizowała kampanie ATL, BTL i online dla klientów takich, jak Google, Toyota, Heinz czy Kompania Piwowarska.
Nowa Head of Creative Lab od 2020 roku zarządza zespołem opracowującym strategie i koncepty kreatywne w oparciu o influencer marketing w grupie LTTM. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna również za kierowanie zespołami tworzącymi i realizującymi kampanie influencer marketingowe dla klientów endemicznych i nieendemicznych. Małgorzata Jakimowicz dołączyła również do niedawno powstałego executive committee, czyli zarządu operacyjnego grupy.
Grupa LTTM to największa w Europie Środkowo-Wschodniej grupa, działająca w obszarze influencer marketingu, gaming marketingu i ekonomii twórców. Powstała dzięki serii przejęć zrealizowanych przez Mediacap w segmencie marketingu influencerskiego i gamingowego. Wiosną 2017 roku holding przejął pakiet kontrolny agencji TalentMedia, dokupując potem jej kolejne pakiety. Następnie poprzez TalentMedia w 2019 roku wykonał serię akwizycji przejmując kolejno MCN LifeTube, MCN Gamellon, a rok później agencję Gameset - łącząc wszystkie podmioty w jedną strukturę operacyjną pod nazwą LTTM.