Zapraszamy na kolejny, szybki przegląd prasy!
Spośród dostępnych na polskim rynku platform umożliwiających dodawanie własnych treści wideo, internauci najczęściej wybierają YouTube. Według badań przeprowadzonych przez Gemius/PBI we wrześniu serwis odwiedziło 19,33 miliona realnych użytkowników. Na drugim miejscu uplasowała się sekcja wideo CDA.pl z wynikiem 6,07 mln. Ranking zamyka Vimeo.
Czytaj więcej>>>
YouTube wprowadza zmiany w aplikacji YouTube Kids. Nowa aktualizacja pozwoli rodzicom na większą kontrolę treści, jakie docierają do najmłodszych. Poprawiona wersja aplikacji umożliwi nie tylko blokowanie wybranych filmów, ale i wyłączanie opcji wyszukiwania oraz stosowanie limitów czasu użytkowania. Prace powiązane są z licznymi skargami, które dotyczyły umieszczania w serwisie drastycznych materiałów, wizualnie nawiązujących do popularnych bajek.
Czytaj więcej>>>
Sztuka i nowe technologie, kampanie nagrodzone podczas Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, wybitni prelegenci z całego świata i ekspercki know-how. 20 listopada rusza siódma odsłona najbardziej inspirującej konferencji poświęconej marketingowi. Zainteresowani udziałem muszą się pospieszyć - rejestracja na wydarzenie potrwa do środy!
Czytaj więcej>>>
715% celu i 271 tysięcy złotych. Ogromnym sukcesem zakończyła się trzecia edycja kampanii crowdfundingowej Iluzjonisty Y, której celem była zbiórka między innymi na ekskluzywną talię Karty Y v3. To doskonała wiadomość dla wszystkich fanów kanału Magic of Y, ponieważ w związku z zebraną kwotą czeka na nich szereg niespodzianek. Na rynku pojawi się DVD Inceptum v2 oraz książka “13 kroków by stać się magicznym”. Ponadto Y, w ramach podziękowania za zaangażowanie w zbiórkę, zorganizuje całodniowe warsztaty z iluzji. Bilety będą dostępne wyłącznie pod adresem wspieram.to/y. Bądźcie czujni!
Czytaj więcej>>>
Iluzjonista Y współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.
Na powyższe pytanie odpowiedział Ajgor Ignacy w wyjątkowym projekcie, który powstał we współpracy z Coca-Colą. Kilkunastominutowa animacja jest częścią kampanii Coke Lime. W tej niestandardowej produkcji udział wzięli najpopularniejsi youtuberzy, a sam Ajgor wcielił się w postać nieakceptowanej przez środowisko limonki. Dlaczego trudno nią być we współczesnym świecie? Dowiecie się tego z wideo!
LifeTube to największą sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.