Jak w każdy poniedziałek zapraszamy na LifeTube'owy przegląd prasy!
Artyści koncertujący na terenie Ameryki Północnej, którzy na co dzień współpracują z Ticketmaster, otrzymali możliwość informowania o trasach koncertowych oraz sprzedaży biletów na YouTube. Lista miejsc, które odwiedzą muzycy, będzie wyświetlana pod oficjalnymi teledyskami. Ponadto, tuż obok informacji, zostanie umieszczony button, którego kliknięcie przeniesie użytkownika do platformy sprzedażowej. To dopiero początek nowości dedykowanych muzykom. Wkrótce funkcja zostanie wprowadzona globalnie, a wraz z nią zadebiutują kolejne usprawnienia, które póki co serwis trzyma w tajemnicy.
Czytaj więcej>>>
Jak donoszą badania AdEx, udział wideo w reklamach internetowych wzrósł w pierwszym kwartale 2017 roku o 20,1%. Zdaniem ekspertów to zapowiedź dynamicznego rozwoju tego segmentu w nadchodzącym roku. Na jakie trendy warto zwrócić uwagę, aby nie stracić zainteresowania odbiorców? Live streaming i VR video to zaledwie przedsmak tego, o czym marketerzy powinni pamiętać podczas planowania działań na najbliższe miesiące.
Czytaj więcej>>>
e-m@rketing & Omnichannel Strategies for Pharma, E-commerce Insights, Światowy Tydzień Przedsiębiorczości. Za nami tydzień obfitujący w szereg wydarzeń, podczas których prelegenci z LifeTube opowiadali między innymi o współpracy z youtuberami w e-commerce oraz sile influencer marketingu. Jeśli bliska jest wam powyższa tematyka, zapraszamy was do udziału w Human Skills Festival. 30 listopada na SWPS Łukasz Głombicki, szef komunikacji w LifeTube, poprowadzi warsztaty dotyczące wizerunku marki i skutecznej komunikacji z udziałem influencerów. Tymczasem zobaczcie wideo, w którym Kamil Bolek, szef marketingu w LifeTube, mówi o zaufaniu do youtuberów i pozycji serwisu w reklamie sklepów online.
Konferencja E-commerce Insights, Kamil Bolek, dyrektor marketingu LifeTube
40 tysięcy sprzedanych książek i ponad 264 tys. złotych przekazanych na fundację Pajacyk. “Włam się do mózgu”, najnowsza książka Radka Kotarskiego, to nie tylko ogromny sukces wydawniczy, ale również dobra lekcja self-publishingu. Jakie korzyści niesie za sobą przejęcie pełnej kontroli nad procesem wydawniczym? Dlaczego warto zainwestować w siebie nim zacznie się przekazywać wiedzę innym? O tym przeczytacie w poniższym artykule!
Czytaj więcej>>>
Radek Kotarski współpracuje z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.
Lisie Piekło, Szparagi i Jeleniejaja pokazują, jak być cool na przykładzie mody, popkultury i własnych historii, a przy okazji zachęcają widzów do opisania hashtagiem #daniopozytywnie haseł, które napawają optymizmem i przynoszą radość. Wideo jest częścią kampanii "Danio pozytywnie nastraja", która wiosną bieżącego roku komunikowała odświeżoną identyfikację wizualną marki i nową linię produktów.
Lisie Piekło, Szparagi i Jeleniejaja współpracują z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.