Sieć partnerska LifeTube będzie oferowała influencerom tworzenie własnych produktów i usług. W tym celu powstał dział LifeTube Labels, na którego czele stanął Adam Romanowski.
LifeTube, największa sieć partnerska w Europie Środkowo-Wschodniej działająca w obszarze ekonomii Twórców, ponownie rozszerza swoją ofertę dla twórców. Tym razem chodzi o produkty influencerów, które cieszą się coraz większą popularnością na rynku. W tym celu powstał dział LifeTube Labels, którego zadaniem jest wsparcie twórców w tworzeniu własnych produktów fizycznych i cyfrowych i przejęcie większości obowiązków wynikających z posiadania własnego merchu - od finansowania począwszy, przez produkcję, dystrybucję, fullfilment na rozliczeniach i wsparciu prawnym skończywszy.
Na czele nowego działu stanął Adam Romanowski, który objął stanowisko Head of LifeTube Labels. Będzie odpowiedzialny za współpracę z influencerami przy tworzeniu własnych marek, merchandising oraz budowanie e-commerce wraz z zapleczem logistycznym. Szef nowego działu posiada duże doświadczenie w branży. Od 2017 roku współtworzy markę Vito Team, w której odpowiedzialny jest za budowanie brandu i wielowymiarową monetyzację popularności twórców.
- Stworzenie własnych produktów czy usług to bardzo złożony proces. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom twórców, oferując im pełne wsparcie w tym zakresie. LifeTube Labels to sztab specjalistów, których zadaniem jest odciążenie twórcy w procesie tworzenia marek i produktów własnych tak by mogli się skupić na tym co robią najlepiej, czyli kreacji i produkcji treści - mówi Adam Romanowski, Head of LifeTube Labels.
Nowa oferta, która została przygotowana przez LifeTube, pozwoli twórcom na generowanie większych zysków z działalności internetowej. Dodatkowo nowość, jaką jest tworzenie własnych produktów, ułatwi dywersyfikację przychodów, co jest bardzo istotne w zawodzie influencera. To kolejny krok Grupy LTTM w kierunku zwiększenia zarobków twórców należących do sieci LifeTube. W ostatnim czasie marka uruchomiła już dział Content Lab oraz narzędzie LifeTube Max.
Grupa LTTM to największa w Europie Środkowo-Wschodniej grupa, działająca w obszarze influencer marketingu, gaming marketingu i ekonomii twórców. Powstała dzięki serii przejęć zrealizowanych przez Mediacap w segmencie marketingu influencerskiego i gamingowego. Wiosną 2017 roku holding przejął pakiet kontrolny agencji TalentMedia, dokupując potem jej kolejne pakiety. Następnie poprzez TalentMedia w 2019 roku wykonał serię akwizycji przejmując kolejno MCN LifeTube, MCN Gamellon, a rok później agencję Gameset - łącząc wszystkie podmioty w jedną strukturę operacyjną pod nazwą LTTM.