Polska marka WIMIN podjęła współpracę z LifeTube, największą w Europie Środkowo-Wschodniej grupą świadczącą usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Do kampanii zaangażowani zostali youtuberzy - Weronika Jaguś i Patryk Szczepanik.
Do promocji produktów WIMIN marka zaprosiła twórców z sieci LifeTube - Weronikę Jaguś i Patryka Szczepanika. W filmie poruszali tematy związane z okresem i wzajemnie sprawdzali swoją wiedzę na ten temat.
- Miesiączka jest nadal tematem tabu w naszym społeczeństwie, dlatego tym bardziej musimy o niej rozmawiać. Okazuje się, że wystarczy trochę odwagi i pomysłu, by zainspirować swoich odbiorców. Dzięki współpracy z LifTube mamy możliwość dotarcia do osób, które potrzebują wsparcia w zakresie zdrowia intymnego - mówi Luiza Pasikiewicz, Social Media Manager w WIMIN.
Sieć LifeTube (Grupa LTTM) odpowiadała za dobór influencerów oraz koordynację świadczeń dla marki WIMIN.
Grupa LTTM to największa w Europie Środkowo-Wschodniej grupa, działająca w obszarze influencer marketingu, gaming marketingu i ekonomii twórców. Powstała dzięki serii przejęć zrealizowanych przez Mediacap w segmencie marketingu influencerskiego i gamingowego. Wiosną 2017 roku holding przejął pakiet kontrolny agencji TalentMedia, dokupując potem jej kolejne pakiety. Następnie poprzez TalentMedia w 2019 roku wykonał serię akwizycji przejmując kolejno MCN LifeTube, MCN Gamellon, a rok później agencję Gameset - łącząc wszystkie podmioty w jedną strukturę operacyjną pod nazwą LTTM.