Jak w każdy poniedziałek zapraszamy na LifeTube'owy przegląd prasy!
YouTube mierzy się z kolejnymi problemami wynikającymi z zamieszczania w serwisie treści nieodpowiednich dla najmłodszych użytkowników. Wiele marek, takich jak Mars, Adidas czy Deutsche Bank, podjęło decyzję o zawieszeniu emisji reklam na YouTube do momentu, w którym nie będą mieli pewności o wprowadzeniu zabezpieczeń, które pozwolą w przyszłości uniknąć podobnych sytuacji. Serwis pracuje nad stworzeniem specjalnego algorytmu, który będzie kontrolował treści i rozszerzy kontrolę rodzicielską. Do tej pory usunięto ponad 50 kanałów i 500 000 niezgodnych z regulaminem materiałów.
Czytaj więcej>>>
Od kilku miesięcy użytkownicy Instagrama mogą zapraszać znajomych do udziału w transmisjach na żywo. Teraz, dzięki przyciskowi “Żądanie” w sekcji komentarzy, każdy użytkownik otrzyma możliwość samodzielnego poproszenia o przyłączenie do relacji. Podczas planowania dyskusji warto jednak pamiętać, że w transmisji mogą brać udział jedynie dwie osoby.
Czytaj więcej>>>
I Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji to wyjątkowe wydarzenie, które w całości zostanie poświęcone najskuteczniejszym technikom i najnowszym rozwiązaniom z zakresu public relations. Swoją wiedzą podzielą się najlepsi specjaliści, posiadający doświadczenie w prowadzeniu kampanii PR-owych, współpracy z mediami czy w zarządzaniu kryzysem. Kamil Bolek, dyrektor marketingu w LifeTube, wygłosi prelekcję o marketingu rekomendacji - wykorzystaniu influencerów w budowaniu relacji z konsumentami. Bilety dostępne są tutaj. Do zobaczenia 29 listopada w Multikinie Złote Tarasy!
Dziś przenosimy się do roku 2015 i kampanii zrealizowanej dla marki Coca-Cola. W świątecznej akcji wzięli udział najpopularniejsi youtuberzy (Szparagi, Kaiko, Abstrachuje, Martin Stankiewicz), którzy na swoich kanałach publikowali dedykowany content, poświęcony tematyce Świąt Bożego Narodzenia. Na przełomie listopada i grudnia 2015 roku łączna liczba wyświetleń materiałów wyniosła 2 546 310 wyświetleń i 139 812 łapek w górę. Jednym z wideo jest produkcja Szparagów, którą prezentujemy poniżej.
Szparagi i Kaiko współpracują z LifeTube - największą siecią wielokanałową YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.